Először volt „A 20%-os szabály„, aztán jött a szöveg mennyiség alapján történő elérés csökkentés. Mostantól viszont úgy tűnik, mindez tényleg a múlt: a Facebook nem büntet többé azért, mert túl sok szöveget használunk a képeinken.
(Hozzá kell tenni, az a bizonyos 20%-os szabály annyira beégett mindenkinek a tudatába, hogy sokan még mindig így hivatkoznak rá annak ellenére, hogy már több éve más a rendszer.)
Mi lesz most a kép szöveg aránnyal?
A Facebook mostantól nem foglalkozik vele, vagyis nem bünteti.
De ettől függetlenül ajánlja, mert a kutatásai alapján úgy tűnik azok a képek teljesítenek igazán jól, amiknél a szöveg aránya nem nagyobb annál a bizonyos 20%-nál.
De ha mi több szöveget szeretnénk használni, az már a mi bajunk, nem büntet érte, nem csökkenti az elérést, nem kell bonyolult teszteket és trükköket használni, hogy átmenjen a szöveg.
Majd a felhasználói interakciók eldöntik.
Éppen ezért szabad a pálya, teszteljétek bátran a sok szöveget tartalmazó hirdetéseket, és lássuk, mi lesz a hatékonyabb! 🙂