Nyilván sokan tudjátok, mi is írtunk már róla, hogy a Facebook-on legjobban teljesítő tartalom formátum a videó. Használatával könnyebben eljuttathatod szolgáltatásod vagy terméked a leendő vevőidhez, sokkal könnyebben teremthetsz kapcsolatot velük.
Azonban a videók használata még nem biztosít egyenes utat a sikerhez. Vannak jól teljesítő videók, és sajnos vannak sokkal gyengébbek is. A Socialinsider csapata iránymutatásként végzett egy nagyon hasznos kutatást, hogy melyek azok a leggyakoribb tényezők, melyek hozzájárulnak egy Facebook videó sikeréhez. Felmérésükben nem kevesebb, mint 10,5 millió Facebook videót vizsgáltak meg többféle szempont alapján. Nézzük tehát, hogy mik a sikeres videók legfontosabb jellemzői!
A Facebookon lévő tartalmak 15%-a videó – ez az arány folyamatosan növekszik, 2014-ben ez még mindössze 5,47% volt! A Facebook videómarketing jelentősen emelkedő fázisban van.
A 300 karakternél hosszabb videóleírások átlagosan 0,39%-kal emelik a videók elérését.
Az 1 óránál hosszabb élő videóknak az elérése 0,19%-ról 0,86%-ra emelkedett.
Azoknak az álló formátumú videóknak, melyeknek több, mint 300 karakteres leírásuk van 0,18%-ról 0,39%-ra nőtt az elérése.
Az álló formátumú videók elérése is nőtt, 0,10%-ról 0,17%-ra.
Az ideális videó hosszúság az adatok alapján 2-5 perc között van. Tehát, ha a fenti adatokat szem előtt tartod készítéskor, akkor jó eséllyel eredményesebbek lesznek a Te videóid is!