Új poszt típus, vagy inkább jelölés létrehozására van lehetőségük a Facebook oldalaknak, ez a Covid-19 update.
A célja, hogy a járványhelyzettel kapcsolatos információkat tudjanak hatékonyabban megosztani a cégek. Például:
- új szolgáltatások, ajánlatok
- változás a termékek elérhetőségében
- új biztonsági gyakorlatok
Könnyű belátni, hogy miért jöhet jól ez a bejegyzés típus a legkülönbözőbb cégeknek. Főleg, ha okosan használják együtt a Facebook-oldalak ideiglenes beállításával együtt.
Ugyanakkor látok némi esélyt arra, hogy ebből újabb visszaélések lehetnek.
Hiszen azt írja a help, hogy a Covid-19 update posztok segítenek több embert elérni a helyi célközönségben és több láthatóságot adnak néhány felületen. Ha pedig ezt olvassa néhány oldal admin, könnyen elcsábulhat, remélve, hogy javít az eredményein.
Szóval azt javaslom mindenkinek, használjátok okosan és felelősséggel ezt az új megoldást! Aztán meg számoljatok be a tapasztalatokról! 😉