Diagram összehasonlítás: gyorsabb elemzés Meta hirdetésekhez

Egy új, egyszerű megoldást kaptunk, amivel könnyen tudjuk gyorsan összehasonlítani a különböző hirdetéseink, kampányaink hatékonyságát.

Eddig is jó volt, amikor végig tudtuk kattintani az egyes kampányokat, hirdetéssorozatokat és hirdetéseket a Hirdetéskezelőben. Így gyorsan kaptunk egy képet a főbb tendenciákról, viszont nem tudtuk ezeket könnyen összehasonlítani. Ezen segít a „Compare in charts” magyarul „Összevetés diagramon” megoldás.

Nincs más dolgunk, mint kiválasztani az adott elemeket, amik rákerülnek egy közös diagramra, így pedig rögtön látható, hogyan teljesítenek egymáshoz képest. Természetesen csak ugyanazokat az eredményeket, mérőszámokat tudjuk elemezni, ami mindkettőben megvan, viszont a gyors felületre rá tudunk dobni több, eltérő diagramot is.

Bár nem érhetők el az egyéni konverziók, egy gyors betekintésre így is nagyon hasznos ez a felület.