7 izgalmas adat, amit marketingesként érdemes tudnod a Messenger platformról

A Meta egyre jobban fókuszál a Messenger platform fejlesztésére, és Neked sem ártana, ha a marketingedet elvinnéd ebbe az irányba. Miért? Lássunk néhány izgalmas adatot amit a Metától és az NMHH-ról gyűjtöttem össze:

  1. 100 milliárdnál több üzenetet küldtek naponta az emberek a barátaiknak és az ismerőseiknek már 2020-ban. Azóta ez a szám egészen biztosan sokkal több.

2. A platformnak 1,386 milliárd felhasználója van világszerte

3. Magyarországon a Messenger a legtöbb felhasználót elérő applikáció. Naponta 3,454 millió ember használja, megelőzve ezzel a Facebookot, a Gmailt, a YouTube-ot és a TikTokot (a Messengert havonta 4,529 millió magyar használja)

4. A legtöbb embert elérő médiafelületek közül a harmadik helyen van a Messenger Magyarországon (1. Google, 2. Facebook, 4. YouTube, 5. TikTok)

5. Messengeren naponta 1,3 milliárd képet és videót osztanak meg a felhasználók egymással

6. 600 millió üzenetváltás történik naponta a Meta platformjain (Messenger és Whatsapp) az emberek és a cégek között

7. Mobilon 82x (!) többen használják a Messenger Appot, mint PC-n a magyarok

Remélem ezekből is látod, miért érdemes a Messengert üzleti célokra használni.
Szerencsére ezekre egyre több üzleti eszköz áll rendelkezésünkre, olyanok, mint például a chatbotok, az értesítési listák vagy éppen a Körüzenet-csatornák.

Használd ki ezek erejét az A+ Messenger marketing képzésünk segítségével!