Költségkeret ütemezés Facebook hirdetésekhez

Az erősebb kampány időszakokhoz találta ki a Meta a költségkeret ütemezést, hiszen így egy időszakra intenzívebb költést is megadhatunk a hosszabb kampányokhoz.

Kifejezetten az év végi és a hasonló időszakokhoz ideális ez, hiszen nem kell minden nap változtatgatni a költségkeretet. Elég ha beállítunk egy állandó napi keretet, mondjuk év végéig, majd azokra az időszakokra, amikor nagyobb forgalomra számítunk, megemeljük ezt.

A működése egyszerű, és sokaknak praktikus lehet.

Tulajdonképpen egyszerű a beállítás:

  1. válasszuk a napi költségkeretet
  2. kapcsoljuk be, az ütemezést
  3. adjuk meg, hogy melyik időszakban mekkora összeggel, vagy milyen százalékkal szeretnénk növelni
  4. akár 50 időtartamot is megadhatunk
  5. a View nézetben pedig áttekinthetjük, melyik teljesült már, és melyik van még előttünk.

Ha inkább 1-2 hetes kampányokat futtatunk nem biztos, hogy ez a megoldás sok hasznunkra lesz. De ha vannak állandó, jól teljesítő kampányok, amik hosszú hetekre, vagy hónapokra be vannak állítva, segíthet, hogy előre tudunk tervezni.