Az erősebb kampány időszakokhoz találta ki a Meta a költségkeret ütemezést, hiszen így egy időszakra intenzívebb költést is megadhatunk a hosszabb kampányokhoz.
Kifejezetten az év végi és a hasonló időszakokhoz ideális ez, hiszen nem kell minden nap változtatgatni a költségkeretet. Elég ha beállítunk egy állandó napi keretet, mondjuk év végéig, majd azokra az időszakokra, amikor nagyobb forgalomra számítunk, megemeljük ezt.
A működése egyszerű, és sokaknak praktikus lehet.
Tulajdonképpen egyszerű a beállítás:
- válasszuk a napi költségkeretet
- kapcsoljuk be, az ütemezést
- adjuk meg, hogy melyik időszakban mekkora összeggel, vagy milyen százalékkal szeretnénk növelni
- akár 50 időtartamot is megadhatunk
- a View nézetben pedig áttekinthetjük, melyik teljesült már, és melyik van még előttünk.
Ha inkább 1-2 hetes kampányokat futtatunk nem biztos, hogy ez a megoldás sok hasznunkra lesz. De ha vannak állandó, jól teljesítő kampányok, amik hosszú hetekre, vagy hónapokra be vannak állítva, segíthet, hogy előre tudunk tervezni.