Az „első mesterséges intelligencia meghajtású” ünnep szezonra készülhetünk a Facebook és az Instagram hirdetéseivel, legalábbis a Meta szerint, hiszen több új hirdetési megoldást is bemutattak, bár ezek közül nem lesz mindegyik elérhető a magyar hirdetőknek.
Költségkeret ütemezés
Annak érdekében, hogy a hirdetők jobban optimalizálhassák költségkeretüket azokra az időpillanatokra, amikor magasabb eladásokra, csúcsforgalmi időszakokra vagy egyéb promóciós időszakokra számítanak, a Meta bevezeti a hirdetési kampányok költségkeret-ütemezését.
A költségkeret ütemezésével a hirdetők egy egyszerű beállítással növelhetik napi költségkeretet egy adott időszakra, ami után a költségkeret automatikusan visszaáll az eredetileg beállított napi költségkeretre. 2023 negyedik negyedévének elejétől elérhető lesz a funkció a manuális beállítású kampányokhoz és az olyan automatizált kampányokhoz is, mint az Advantage+ vásárlási kampányok. Ez várhatólag elérhető lesz Magyarországon is.
Emlékeztető hirdetések több hirdetőnek
Az emlékeztető hirdetések több hirdető számára lesznek elérhetők. Ennek a segítségével lehet növelni a különböző értékesítési események, például a szezonális akciók vagy az új termék érkezése iránti figyelmet.
Az emlékeztető hirdetésekkel az emberek feliratkozhatnak az emlékeztetőkre Instagramon, és három értesítést kaphatnak egy Instagram-bejegyzésből egy nappal az esemény előtt, 15 perccel az esemény előtt és az esemény időpontjában. Az ilyen hirdetések létrehozása egyszerűbb lesz, mert a kreatívokat a Hirdetéskezelőben is fel lehet tölteni, ráadásul megjelennek emlékeztető hirdetések elhelyezései között a sztorik is.
Promotion ads, Shops Ads
Van még két újdonság, amit bejelentettek, de ezek sajnos nem érhetők el Magyaroroszágon, sőt Európában is csak korlátozottan. A Promotion aps segítségével kuponokat lehet promózni, a Shops ads pedig a Facebookon belüli vásárlást támogatja, legalábbis azokban a régiókban, ahol a Facebook Shop funkció és a Facebookon belüli vásárlás elérhető-
Persze a szezonra lehet készülni más remek hirdetési megoldásokkal is. Ezekről részletesen lesz szó az Instagram és Facebook hirdetéskezelés szuperhatékonyan képzésen. Csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz, hogy elérd, olyan másik hirdetéskezeléssel foglalkozó tananyagok mellett, mint például a Konverziók API telepítés lépésről lépésre videótréning. Csatlakozz itt >>>