9 változás a Meta hirdetési rendszerében, amiről tudnod kell

Nincs megállás a PPC vonaton, az elmúlt hetekben és hónapokban is annyi újdonság jelent meg a Facebook és Instagram hirdetések kezelésében, hogy csak győzzük kapkodni a fejünket!
Ebből most összegyűjtöttem 9-et amikről jó ha tudsz, mert bár a hirdetések sikeressége nem csak a technikai beállításoktól függ, de ezek alapvetően befolyásolhatják a PPC stratégiádat! Ezekről persze – sőt ennél többről is – lesz szó a következő Haladó Instagram és Facebook hirdetési képzésünkön, amire itt tudsz jelentkezni!

  1. Kedvezményezett / fizető fél beállítása, ha európai unió területére célzod a hirdetéseidet: apróság, de ha nem figyelsz rá, néhány napon belül leállnak a hirdetésied!
  2. Megszűnt az esemény priorizálás: könnyebb dolgunk lesz a konverziós céloknál. Nem kötelező a domain hitelesítés, nem kell kiválasztanod konverziós 8 eseményt. Ezzel nincs elvileg további teendőd, de érdemes újra feldúsítani az eseményeidet a weboldaladon!
  3. Itt a Lattice, a Meta mesterséges intelligencia alapú hirdetési modellje. Ez megtanulja megjósolni a hirdetések teljesítményét különféle adatkészleteken és optimalizálási célokon keresztül. Valószínűleg ennek is köszönhető a priorizálás megszűnése
  4. Megszűnnek az Instagram boltok hamarosan, ami a hirdetés elhelyezési lehetőségeinket is korlátozhatja.
  5. Lead hirdetés átalakulások: egy időre megjelent az egyedi form, de közben ez eltűnt (reméljük csak ideiglenesen), cserében viszont itt a hatékonyabb, konverzió alapú optimalizálási lehetőség a lead hirdetéseknél, ahol már a begyűjtött leadek utáni eseményeket is használhatjuk.
  6. Kevesebb beállítási lehetőség a lokáció alapú célzásoknál, ami nem jó hír, hiszen így több szuper célzási lehetőség kimarad. Reméljük a Lattice pótolni fogja ezt a hiányosságot.
  7. Itt vannak az adatkészletek, amik egységesítik a webes, az alkalmazások és az offline események követését.
  8. Több lehetőség az offline konverziók mérésre és követésre: kiterjesztheted az attribúciós időket, ha az offline vásárlásokat is követni szeretnéd.
  9. Új megoldás az optimalizálás céljának kijelölésére: nem funkcionális változás, de érthetőbbé teszi azt, hogy az egyes kampányokban mire optimalizálsz.

+1 Konverziók API ami nem újdonság, de elengedhetetlen: a konverziók API beépítése a rendszerbe. Ha ezt még nem tetted meg, állj neki feltétlenül mielőbb! Ebben is fog segíteni a következő Haladó Instagram és Facebook hirdetések képzésünk, amire tudsz jelentkezni önmagában itt, vagy a Liftup Social Meida Hubban (így jobban megéri, mert egy csomó mindenhez kedvezőbben hozzáférsz, például egy teljes Konverziók API videótréninghez is.)