Egyedi megjelenéssel növelhetjük Lead hirdetéseink eredményeit

Egyedi megjelenést adhatunk a Lead (Érdeklődőkeresési) hirdetéseinkben használt űrlapoknak Facebookon és Instagramon.

A korábban megszokott két űrlap verzió egy új elemmel bővült, így egyedi megjelenést használhatunk az űrlapjainknál. Ez egyszerre jelent vizuális tuningolást, és gazdagodó tartalmat, vagyis több esélyünk van arra, hogy meggyőzzük azokat, akik az űrlapunkra érkeznek.

Egyedi űrlap megjelenés

Az egyedi űrlap fejlécébe feltöltött kép látványosabban jelenik meg, ráadásul a rendszer igyekszik az űrlap színeit ehhez a képhez igazítani. Ez egyszerre jó és rossz hír, ugyanis a színeken nem tudunk változtatni, a képre pedig egy gradiens layert rak a rendszer, így néha nem túl szép az eredmény.

Ráadásul ez a fő kép csak az első oldalon, az intróban jelenik meg, a többi űrlap oldalon a hirdetésnél használt kreatívot húzza be a rendszer, így oda kell figyelni, hogy minden valóban szebb legyen.

Új intró elemek

Az új űrlap legfontosabb elemei azok, amivel az intro lap gazdagodott.
Itt ugyanis kapunk egy áttekintés blokkot plusz három érvet, amik végre szépen, balra rendezve jelennek meg.

De a lényeg ezután jön!
(csak, hogy ilyen clickbait fordulatokkal éljek 😉 )

Az áttekintés után ugyanis négy opcionálisan választható, egyedi formázásokat is megengedő szekciókt kapcsolhatunk be:

  • Hogyan működik?
    Több lépésben, szövegesen mutathatunk be egy folyamatot vagy akár a cégünket.
  • Termékek
    Termékeket, szolgáltatásokat mutathatunk be oldalra lapozható kártyákkal (caroussel), amik képet is tartalmazhatnak.
  • Vélemények
    Szintén képeket tartalmazó, lapozható kártyákon mutathatjuk be azokat az embereket, akik ajánlják a kérdéses terméket vagy szolgáltatást.
  • Ösztönzők
    Kiemelt háttérrel és ikonnal mutathatunk be egy ajánlatot.

Hasznos szekciók ezek, amikkel szinte egy önálló landing page-et is tudunk szerkeszteni, bár néhány helyen a szöveg korlátok miatt nagyon kreatívnak kell lenni.

A többi eleme a Lead hirdetésnek változatlan, így tudunk bele rakni egyedi kérdéseket, előre kitöltött kérdéseket, időpont választót, minősítő kérdéseket, stb.
Plusz természetesen továbbra is használhatjuk a jól kimunkált adatvédelmi lehetőségeket.

Nagyon jó hír, hogy most már egyedi űrlapokat is tudunk használni, ideje is volt lépni a Metának, hiszen például a TikTok eddig több testreszabást engedett.

Érdekes kérdés viszont, hogy miért egy új szerkesztő felületet használnak, miért nem az Instant élménynél (Canvas) használt megoldást, no meg az is, ha itt megvan a jó kis adatvédelmi beállítás, azt miért nem vitték át az újonnan bemutatott Instagram űrlapokra?

De ezek csak amolyan költői kérdések, a lényeg, hogy ezzel az új megoldással tovább bővíthetjük a Lead hirdetések használati lehetőségét, és valószínűsíthetően növelhetjük a hatékonyságukat is.