5 marketing kihívás, amiben a chatbotok segíthetik a cégedet

Az online marketing fejlődése folyamatosan újabb és újabb kihívásokat hoz.
Még szerencse, hogy közülük sokat egyszerűen meg lehet oldani. 🙂 Nézzünk most pár ilyet!

  1. Hogyan érd el azokat, akiknél a hírlevél már nem elég hatékony?
    Legyen kiegészítője (vagy akár alternatívája) a hírlevelednek egy chatbot!
    Üzenetben még azok a fiatalok is szívesen beszélgetnek, akik olvasnak e-maileket.
  2. Drága az adatbázis építés?
    Építs egyszerre több adatbázist!
    Először iratkoztasd fel a csatbotod ismétlődő értesítéseire az embereket (ez csak egy gombnyomás nekik), aztán a második lépésben kérdd el az e-mail címüket! Ha nem adják meg a második lépésben, akkor sincs gond. Mivel ezentúl rendszeresen küldhetsz nekik üzenetet, később is lesz lehetőséged felajánlani nekik az e-mail feliratkozást.
  3. Nem nyitják meg az e-maileidet és nem kattintanak?
    Plusz egy ok, hogy kipróbáld a csatbotokat, ezeknél ugyanis sokkal nagyobb szokott lenni a megnyitási és az átkattintási arány. Itt sem 100% természetesen, de az e-maileknék sokkal jobb.
    Természetesen a formátum, a csatorna és a működés más, de ügyesen kialakított folyamatokkal jobb megnyitási és átkattintási arányokat tudsz elérni.
  4. Az egyénre szabott üzenetek lennének a legjobbak, de a közösségi médiában ilyet nehéz használni
    Posztokban és hirdetésekben tényleg. De Messengeren vagy Instagramon egy chatbotban minden egyes üzeneted egyéni lehet. Az üzenetek tudnak épülni a korábbi tevékenységekre, így mindenki úgy érezheti, hogy személyesen vele beszélget az oldalad vagy a profilod.
  5. Macerás és fárasztó sok üzenetet kezelni?
    A Facebook oldaladnak vagy az Instagram profilodnak írt üzeneteket már egy egyszerű Inbox automatizmussal is egyszerűen kezelheted, egy chatbottal kiegészítve pedig akár bevételtermelő gépezetté alakíthatod.
    Mindezt egyszerűen, felesleges munka nélkül.

A chatbotok nem mindenhatók, de nagyon sok jó üzleti lehetőséget rejtenek.

Ezért fogunk róluk részletesen beszélni az A+ Messenger Marketing workshopon, amelyiknek az a célja, hogy a résztvevők ki tudják alakítani a saját chatbotjukat, ami segíteni fogja őket a vevőszerzésben, az értékesítésben vagy éppen az ügyfélszolgálati feladatokban.

Jelentkezz a workshopra önmagában, vagy a Liftup Social Media Hub részeként!
A Hub az A+ Messenger workshop mellett további képzésekkel, előadásokkal, esettanulmányokkal segíti a közösségi marketinged. Például több olyan anyag van már benne most is, amelyik a Messenger marketingben segít, köztük több esettanulmány és képzés is.

Ráadásul most december 12-ig féléves csomagunk keretében, kedvezményesen is csatlakozhatsz a Liftup Social Media Hubhoz. Kezdd itt, és jelentkezz!