Vajon törvényszerű, hogy most gyengébben teljesítenek az Instagram és a Facebook hirdetéseink, mint korábban? Tudom, sokan azt gondolják, hogy igen, de közben azt látjuk, hogy nagyon sok piaci szereplő sokkal jobb eredményeket ér el, mint korábban.
Vajon miért? Miért van ez a különbség, hogy van aki szenved, más pedig sikert-sikerre halmoz?
Megfejtés a videóban, megoldás pedig a Haladó Instagram és Facebook Hirdetések képzésünkön. 🙂
De ha olvasni szeretsz, görgess lejjebb! 😉
Ha valakinek nem mennek most a hirdetések, könnyen csábul el, és fogja mindezt a háborúra, meg a válságra, meg egyéb külső körülményekre. Nyilván van ezeknek is hatása az eredményeinkre.
De közben van egy, szerintem sokkal fontosabb dolog: ez pedig nem más, mint az, hogyan változott meg az adatvédelmi környezet, és hogy vajon ezt lekövettük-e a marketing megoldásainkkal és a marketing folyamatainkkal?
Arról, hogy milyen megoldások vannak erre, erről nagyon részletesen fogok beszélni majd a Haladó Instagram és Facebook Hirdetések képzésünkön, de kettő fő irányt ebben a videóban is kitárgyalunk:
Az egyik az nem más, mint a szerveroldali követések.
Például, fogjuk a Meta pixelt (ugye leánykori nevén a Facebook pixel), és telepítsük mellé a Konverziók API-t Miért fontos ez?
Egy egyszerű példa: az egyik weboldalunkra, amikor fölraktuk a Konverziók API-t a Facebook-pixel mellé, akkor 60 %-kal nőtt a begyűjtött adatoknak a mennyisége.
Ennyivel gyorsabban épültek fel a célközönségeink, nagyobb célközönségeink épültek föl, ennyivel több konverziót látott a rendszer, ennyivel könnyebb volt optimalizálni, ennyivel többet tudtunk javítani a hirdetéseinek az eredményén.
A Konverziók API tipikusan, nem olyan, amivel ráérünk várni 2024-ig, amíg teljesen eljön a Google Chrome-ban a külső sütik tiltása. Ezt már most is érdemes használni.
A másik pedig, amire érdemes figyelni, az hogy mennyi adatot gyűjtünk a platformokon belül.
Instagramon, Facebookon mennyi olyan adatot gyűjtünk, például videómegtekintésekből, Lead hirdetések kitöltéséből és sok más platformon belüli megoldásból.
Amit aztán vissza tudunk vezetni a folyamatokba, amivel gyorsabban tudunk egyéni célközönséget építeni, gyorsabban tudunk hasonmás közönségeket építeni, és ezeket is vissza tudjuk vezetni az optimalizálásba és a hirdetési teljesítményeinknek a javításába.
Ha csak ezt a két megoldást elkezded tudatosan visszavezetni a marketingedbe, a folyamataidba, a technológiákba, akkor biztos vagyok benne, hogy nagyon rövid időn belül tudod javítani a hirdetéseid, teljesítményét már most.
Éppen ezért fogunk ezekről nagyon részletesen beszélni a Haladó Instagram és Facebook hirdetések képzésünkön, ahol át fogjuk nézni azt, hogy mik az aktuálisan jól működő módszerek, milyen újdonságok vannak, amikről érdemes tudni, és gyakorlatban részletesen megnézzük a Konverziók API-nak a használatát, és a platformokon belüli adatgyűjtési lehetőségeket is.
Szeretnéd pontosabbá tenni a célzásaidat?
Szeretnél több konverziót, több forgalmat a weboldaladra?
Szeretnéd, hogyha könnyebb dolgod lenne a Meta hirdetési rendszerével, és jobb eredményeket tudnál vele elérni? Akkor jelentkezz a haladó Instagram és Facebook hirdetések képzése most!