A privát profilokhoz kapcsolódó professzionális mód bevezetésével tovább bővítette a Facebook azt a kört, ahogy jelen lehetünk a platformon. Hiszen a teljesen zárt, privát profiloktól, az új oldal élményig számos lehetőség közül választhatunk.
A döntés megkönnyítése érdekében készítettem egy táblázatot, remélem ez segít:
(A táblázat egy másik verzióját megtalálhatjátok itt is, ahol a Facebook, más szempontokat figyelembe véve próbál segíteni. )
A fő különbségek, amik szinte l is döntik, hogy melyik jelenlét jó nekünk:
- magánszemély vagy vég(szervezet) megjelenítése a cél?
- szeretnénk-e hirdetni vagy nem?
- mennyien akarjuk kezelni a felületet?
Ezek alapján ugyanis egyértelmű, hogy kell-e oldal, vagy sem.
A kérdés inkább akkor válik összetetté, ha nem akarunk hirdetést, ha nem akarunk elemezni, és ha egyedül szeretnénk kezelni a jelenlétünket. Akkor nem olyan éles a vonal a privát profil különböző verziói között.
Bízom benne, ebben segít a táblázat.