Ami a vevőidnek az iskolakezdés, az Neked már a karácsonyi szezon kezdete

Csilingel már a füledben a Last Christmas? 🙂
Nem csodálom, pedig lehet, hogy kellene!

Ok, nem mindenkinek, hiszen vannak iparágak, vannak cégek, akiknek nem az év végi időszak a legfontosabb.
De sokaknak igen, gyakran még B2B területen is.

Egy webáruháznak szinte minden évben a karácsonyi szezon a legfontosabb (ami szeptember közepétől eltarthat akár január végéig is, ha valaki ügyesen csinálja), de nem egy olyan B2B terület van, ahol az év végi beszerzések, a jövő évi tervezések miatt kell megnyomni a marketinget.

De ezt nem szabad az utolsó pillanatban csinálni!
Aki csak október végén kezd el gondolkodni azon, hogy mit tehet, az már nem fogja tudni kihozni a legtöbbet a lehetőségeiből.

Aki rutinos, már legkésőbb szeptember végén elkezd felkészülni az év végi időszakra! Sőt az igazán jók akár már nyáron is tervezik a kampányaikat és építik az adatbázisaikat.

Ezt javaslom Neked is:

  • Építs adatbázist akár egy csalival, akár egy nyereményjátékkal már most,
  • tervezd be a kampányaidat és a kommunikációdat október elejétől január végéig az aktuális eseményekhez igazított üzenetekkel
  • ellenőrizd a technikai beállításaidat, pótold be azokat, amik elmaradtak
  • dolgozz előre videókkal, posztokkal
  • teszteld melyik kommunikációs és hirdetési megoldások működnek a legjobban a piacodon

Összefoglalva: készítsd fel a marketinged és a céged!
A jó tervezés most különösen fontos lesz, mert valószínűleg minden eddiginél nagyobb kihívásokkal fogunk szembenézni ezen a télen. Gondolkozz előre!

Engedd, hogy segítsünk ebben a felkészülésben!

A következő hetekre, hónapokra olyan előadásokat terveztünk be a Liftup Social Media Hubban, amik végigkísérnek a felkészülési és a kampány folyamatokon. Az elmúlt hónapokban pedig olyan képzéseket és workshopokat tartottunk, amik már most segítenek a kampányaidban! Lássuk mik ezek!

Szeptember 22. 9.00-12:30: Facebook Marketing Restart webinárium
Ismerd meg, mik az aktuálisan jól működő módszerek, mik a trendek Facebookon, TikTokon, LinkedInen, Instagramon és a többi fontos platformon! Kerülj képbe, hogy könnyű legyen tervezni!

Szeptember 27. 14:00-15:00: Tervezz velünk: Karácsony és más év végi események (Liftup SMH exkluzív)
Hogyan készülhetsz fel a marketingeddel hatékonyan az év végi időszakra?
Csatlakozz az előadáshoz, és segítünk a felkészülésben a Black Friday-tól a a karácsonyon át a januári időszakig!

Október 11. 14:00-15:00: Marketing ötletek karácsonyra és év végére (Liftup SMH exkluzív)
Milyen kampányokkal és marketing megoldásokkal tudod hatékonyabbá tenni az év végi felkészülést?
Milyen módszerek segítenek az adatbázis építésben, az értékesítésben, a vevőszerzésben? Ez az előadás tele lesz olyan ötletekkel, amik segítenek abban, hogy minél eredményesebb legyen az év végi időszakod.

Október 25. 9.00-12:30: Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webinárium
Építs olyan kampányokat, amik felpörgetik a karácsonyi értékesítésed! Ismerd meg, mi van a Bejegyzéskiemelés után, és hogyan tudsz Örökzöld kampányokat futtatni.

Október 25. 14:00-15:00: Eker és közösségi marketing: alapok és technikai beállítások (Liftup SMH exkluzív)
E-kereskedelem és közösségi média: mik az alapok, és milyen beállításokra kell odafigyelni, ha online szeretnénk értékesíteni közösségi platformok segítéségével?

Ez nem a teljes lista, ennél több esemény is vár rád. A jó hír, hogy nem kell választanod!
Liftup Social Media Hub tagként az összes exkluzív előadáson részt vehetsz, és minden webinárium anyagához hozzáférsz!

Ráadásul addig is kezdheted a felkészülést a karácsonyi szezonra a következő videós oktatóanyagokal:

  • TikTok alapozó és hirdetések videótréning
  • Sikeres közösségi média nyereményjáték tippek és ötletek, no meg az elmaradhatatlan szabályok
  • Hogyan tervezz tartalmat
  • Facebook poszt írási miniworkshop
  • Kiterjesztett valóság effekt készítés workshop sorozat

…vagy a rengeteg e-kereskedelem és online marketing témájú esettanulmánnyal és elemzéssel:

  • Készülj a karácsonyra nyereményjátékokkal!
  • Miért éri meg videó alapú célközönségeket építeni?
  • Melyik Facebook hirdetési megoldás a jobb?
  • Meta Konverziók API: több adat, de mennyivel?
  • 5 példa, hogyan lehet „hírlevél” alternatív a Messenger
  • 3 példa, hogyan lehet hatékonyan leadeket gyűjteni Messengerben
  • Lead gyűjtés TikTokon
  • Hogyan segít a TikTok pixel a célközönség elemzésben?

és ez csak néhány a több, mint 30 esettanulmányból és elemzésből ami a Liftup Social Media Hub tagokra vár! Ráadásul ez a szám hétről-hétre folyamatosan bővül. Már csak ezek miatt és érdemes csatlakozni. 😉

De leginkább azért érdemes Liftup Social Media Hub tagnak lenni, mert a közösségi marketing segítségével ki lehet hozni a maximumot webáruházként, szolgáltatóként, B2B cégként is.

Ehhez viszont naprakésznek kell lenni, ismerni kell az aktuálisan működő módszereket és a jó stratégiákat.
A Liftup Social Media Hub ebben segít.

Csatlakozz most, és legyél magabiztos, naprakész, sikeres marketinges!