Csilingel már a füledben a Last Christmas? 🙂
Nem csodálom, pedig lehet, hogy kellene!
Ok, nem mindenkinek, hiszen vannak iparágak, vannak cégek, akiknek nem az év végi időszak a legfontosabb.
De sokaknak igen, gyakran még B2B területen is.
Egy webáruháznak szinte minden évben a karácsonyi szezon a legfontosabb (ami szeptember közepétől eltarthat akár január végéig is, ha valaki ügyesen csinálja), de nem egy olyan B2B terület van, ahol az év végi beszerzések, a jövő évi tervezések miatt kell megnyomni a marketinget.
De ezt nem szabad az utolsó pillanatban csinálni!
Aki csak október végén kezd el gondolkodni azon, hogy mit tehet, az már nem fogja tudni kihozni a legtöbbet a lehetőségeiből.
Aki rutinos, már legkésőbb szeptember végén elkezd felkészülni az év végi időszakra! Sőt az igazán jók akár már nyáron is tervezik a kampányaikat és építik az adatbázisaikat.
Ezt javaslom Neked is:
- Építs adatbázist akár egy csalival, akár egy nyereményjátékkal már most,
- tervezd be a kampányaidat és a kommunikációdat október elejétől január végéig az aktuális eseményekhez igazított üzenetekkel
- ellenőrizd a technikai beállításaidat, pótold be azokat, amik elmaradtak
- dolgozz előre videókkal, posztokkal
- teszteld melyik kommunikációs és hirdetési megoldások működnek a legjobban a piacodon
Összefoglalva: készítsd fel a marketinged és a céged!
A jó tervezés most különösen fontos lesz, mert valószínűleg minden eddiginél nagyobb kihívásokkal fogunk szembenézni ezen a télen. Gondolkozz előre!
Engedd, hogy segítsünk ebben a felkészülésben!
A következő hetekre, hónapokra olyan előadásokat terveztünk be a Liftup Social Media Hubban, amik végigkísérnek a felkészülési és a kampány folyamatokon. Az elmúlt hónapokban pedig olyan képzéseket és workshopokat tartottunk, amik már most segítenek a kampányaidban! Lássuk mik ezek!
Szeptember 22. 9.00-12:30: Facebook Marketing Restart webinárium
Ismerd meg, mik az aktuálisan jól működő módszerek, mik a trendek Facebookon, TikTokon, LinkedInen, Instagramon és a többi fontos platformon! Kerülj képbe, hogy könnyű legyen tervezni!
Szeptember 27. 14:00-15:00: Tervezz velünk: Karácsony és más év végi események (Liftup SMH exkluzív)
Hogyan készülhetsz fel a marketingeddel hatékonyan az év végi időszakra?
Csatlakozz az előadáshoz, és segítünk a felkészülésben a Black Friday-tól a a karácsonyon át a januári időszakig!
Október 11. 14:00-15:00: Marketing ötletek karácsonyra és év végére (Liftup SMH exkluzív)
Milyen kampányokkal és marketing megoldásokkal tudod hatékonyabbá tenni az év végi felkészülést?
Milyen módszerek segítenek az adatbázis építésben, az értékesítésben, a vevőszerzésben? Ez az előadás tele lesz olyan ötletekkel, amik segítenek abban, hogy minél eredményesebb legyen az év végi időszakod.
Október 25. 9.00-12:30: Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webinárium
Építs olyan kampányokat, amik felpörgetik a karácsonyi értékesítésed! Ismerd meg, mi van a Bejegyzéskiemelés után, és hogyan tudsz Örökzöld kampányokat futtatni.
Október 25. 14:00-15:00: Eker és közösségi marketing: alapok és technikai beállítások (Liftup SMH exkluzív)
E-kereskedelem és közösségi média: mik az alapok, és milyen beállításokra kell odafigyelni, ha online szeretnénk értékesíteni közösségi platformok segítéségével?
Ez nem a teljes lista, ennél több esemény is vár rád. A jó hír, hogy nem kell választanod!
Liftup Social Media Hub tagként az összes exkluzív előadáson részt vehetsz, és minden webinárium anyagához hozzáférsz!
Ráadásul addig is kezdheted a felkészülést a karácsonyi szezonra a következő videós oktatóanyagokal:
- TikTok alapozó és hirdetések videótréning
- Sikeres közösségi média nyereményjáték tippek és ötletek, no meg az elmaradhatatlan szabályok
- Hogyan tervezz tartalmat
- Facebook poszt írási miniworkshop
- Kiterjesztett valóság effekt készítés workshop sorozat
…vagy a rengeteg e-kereskedelem és online marketing témájú esettanulmánnyal és elemzéssel:
- Készülj a karácsonyra nyereményjátékokkal!
- Miért éri meg videó alapú célközönségeket építeni?
- Melyik Facebook hirdetési megoldás a jobb?
- Meta Konverziók API: több adat, de mennyivel?
- 5 példa, hogyan lehet „hírlevél” alternatív a Messenger
- 3 példa, hogyan lehet hatékonyan leadeket gyűjteni Messengerben
- Lead gyűjtés TikTokon
- Hogyan segít a TikTok pixel a célközönség elemzésben?
és ez csak néhány a több, mint 30 esettanulmányból és elemzésből ami a Liftup Social Media Hub tagokra vár! Ráadásul ez a szám hétről-hétre folyamatosan bővül. Már csak ezek miatt és érdemes csatlakozni. 😉
De leginkább azért érdemes Liftup Social Media Hub tagnak lenni, mert a közösségi marketing segítségével ki lehet hozni a maximumot webáruházként, szolgáltatóként, B2B cégként is.
Ehhez viszont naprakésznek kell lenni, ismerni kell az aktuálisan működő módszereket és a jó stratégiákat.
A Liftup Social Media Hub ebben segít.
Csatlakozz most, és legyél magabiztos, naprakész, sikeres marketinges!