A Meta megállapodott egy e-kereskedelmi technológiai céggel, így elérhetővé válik a márkák számára a háromdimenziós hirdetések megjelenítése a Facebookon és az Instagramon.
A VNTANA-val való integráció révén feltölthetővé válnak a termékek 3D-s modelljei a közösségi felületekre, ahol hirdetésekben használhatóak lesznek. Ez ismét egy komoly elmozdulás a metaverzum irányába.
A Meta lassan mindent egy lapra feltéve száguld ebbe az irányba, azonban ennek teljes kiépítése még hosszú évekig is eltarthat.
Mindeközben a szépség-, divat- és bútoripar márkái már gőzerővel azon dolgoznak, hogy termékeiket a 2D áttérjenek termékeik 2D-s megjelenítéséről 3D-re.
Azok a Facebook- és Instagram-felhasználók, akik 3D-s hirdetést látnak asztali számítógépükön vagy telefonjukon gyakorlatilag teljes valójában kapcsolatba léphetnek egy adott termékkel, minden szögből megnézhetik azt.
A fúziós együttműködés hatalmas előnye a felhasználók, hirdetők számára, hogy a 3D-s hirdetések megjelenítéséhez nem lesz szükség speciális szakértelemre vagy technikai tudásra.