Néhány napja jelentette be a Facebook a Ray-Ban-nel közösen fejlesztett okosszemüvegét, és bár a szemüvegből a kiterjesztett valóság kimaradt, azért nem lenne kerek az élet, ha pont a Facebook szemüvegét ne lehetne kipróbálni kiterjesztett valóság formában. (Hiszen a Facebook rendelkezik a legnagyobb kiterjesztett valóság platformmal.)
De ki lehet, így Te is felpróbálhatod az új okos eszközt, sőt, még három eltérő kombinációból is választhatsz.
Hogyan?
Menj el a Ray-Ban Instagram profiljára (mobilon), keresd meg az effekt fület és válaszd ott a RB Stories effektet!
Azon túl, hogy így könnyen ki tudod találni, melyik szemüveg illik hozzád jobban, érdemes észrevenni azt, hogyan segítheti a távoli értékesítést az, ha egy termék kiterjesztett valóság segítségével kipróbálható.
Persze a kiterjesztett valóság ennél változatosabban is használható, készítettem én is pár effektet például a foci EB kapcsán. Nézd meg ezeket is, mert érdekes, interaktív megoldások vannak bennük, aztán gondold végig, a Te márkádat hogyan tudnák támogatni ezek a megoldások!