Hirdetéskezelés a gyakorlatban – kampányszintű költségkeret

Amikor hirdetési kampányt hozunk létre, akkor a céljainktól függően lehetőségünk van kampányszintű, vagy hirdetéssorozat szintű költségkereteket beállítani. Most a kampányszintű költségkeretek jellemzőiről lesz szó cikkünkben.

Milyen előnyökkel jár, ha ezt választod?

• Beállíthatsz egy általános kampányköltségkeretet, melyet a rendszer valós időben oszt el a legjobban teljesítő hirdetéssorozataid között.
• Egyszerűbbé teheti a kampány beállítását.
• Csökkenti a kézi beavatkozást igénylő költségkeretek számát.
• Segít a lehető legjobb eredményt elérni a kampányaiddal, a legalacsonyabb költség mellett.

Az egyes hirdetéssorozatok költségkeretének külön-külön történő megadása helyett egyetlen általános kampányköltségkeretet állíthatsz be azzal a rugalmassággal, hogy megengeded a rendszernek, hogy többet költsön a jobban teljesítő hirdetéssorozatokra.

A költségkeret összegét beállíthatod napi költségkeretre, vagy kampány teljes élettartamára igényeid szerint. Az élettartam opciónál lehetőséged lesz időzíteni is hirdetések megjelenését.

Amire érdemes figyelni, hogy akár az is megtörténhet, hogy ha két aktív hirdetéssorozatod fut, akkor lehet, hogy a rendszer az egyik hirdetéssorozatra fogja elkölteni a költségkeretet legnagyobb százalékát, a másikra pedig szinte nullát hagy majd. Ezt a rendszer a hirdetéssorozatok minősége alapján határozza meg automatikusan.

Fontos, hogy az eredményeket kampányszinten elemezzük majd ennél az opciónál, ne pedig hirdetéssorozat szinten.

A kampányszintű költségkeret-optimalizálás leginkább a minimum 2 hirdetéssorozatot tartalmazó kampányok esetében hatékony.

Előnye, hogy javul az általános teljesítmény, több megjelenést hoz és automatizált.

Ha szeretnél jobban elmélyülni a hirdetésbeállítások világában, jelentkezz három részből álló Facebook és Instagram Hirdetéskezelés webinárium sorozatunkra kedvezményes áron. Így két hónap alatt az alapoktól a haladó szintig elsajátíthatod a hatékony hirdetéskezelést.