Kibővítette a LinkedIn a céges oldalaknál az adminszerepek beállítási lehetőségeit. Mostantól akár azt is beállíthatjuk, hogy a fizetett tartalmakat más tegye közzé, mint a többi contentet. Így többszintű, és biztonságosabb lehet az oldalak kezelése még a sokszereplős megoldások esetében is.
![](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2020/12/Kepernyokep-2020-12-17-095404-1024x195.jpg)
Ha szeretnénk felvenni egy új admint az oldalunkhoz, akkor lehetőségünk van több opció közül választani. Választhatunk a Super admin, Content admin és az Analyst lehetőségekből.
![](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2020/12/Kepernyokep-2020-12-17-100330.jpg)
Ha pedig külön admint szeretnénk delegálni a fizetett bejegyzések, hirdetések kezelésére, akkor mostantól ezt is megtehetjük, ha a Paid media admin fület választjuk. Ezen belül pedig két kategória választható: a Sponsored content poster és a Lead gen forms manager. Tehát, ha valakit szeretnénk megbízni, hogy kiemelt bejegyzéseket tegyen közzé, de nem szeretnénk, ha a leadhirdetéseinket is kezelné, akkor a második opciót ne pipáljuk be nála.
![](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2020/12/Kepernyokep-2020-12-17-095444.jpg)
Ugyan hazánkban egyelőre viszonylag kevesen használják ki a LinkedIn hirdetési eszköztárát, de akik igen, azok bizonyára hasznosnak találják majd ezt a fejlesztést. Cégként is nagyobb biztonsággal adhatunk így hozzáférést külsősöknek egy-egy funkcióhoz anélkül, hogy esetleg veszélyeztetnénk az oldalunkat.