Te kihasználod a Messenger adta lehetőségeket?

A kapcsolattartás és vásárlói bizalom megszerzésének egyik leghasznosabb eszköze a Messenger. Könnyen készíthetünk külsős eszközökkel saját chatbotot is, melyekkel minőségi ügyfélszolgálatot alakíthatunk ki ezen a felületen is.

Könnyedén használható dobozos chatbot megoldásokkal (pl. Chatfuel, Manychat stb.) egy magasabb szintre fejleszthetjük érdeklődőinkkel a kapcsolattartást. Ezek a chatbot megoldások nem igényelnek programozói tudást, így laikusként is biztonsággal, egyszerűen használhatóak. A kiválasztott menürendszer alapján lépésről-lépésre végigvisznek a folyamaton.

Ezekben a chatbot alkalmazásokban lehetőség van arra is, hogy feliratkoztassuk az érdeklődőinket, majd minden fontos eseményről, kampányról értesítsük őket később. Ez remek lehetőség az elköteleződés növelésére, és a bizalom megszerzésére. Egy-egy ilyen jól felépített folyamattal akár a teljes vásárlói úton is végigvihetjük az érdeklődőinket úgy, hogy végül megvásárolhassák termékünket/szolgáltatásunkat.

A legfontosabb előnye a Messengernek az azonnali interakció, amire felgyorsult világunkban egyre nagyobb igény van. Ha felteszünk egy kérdést egy gyártónak/forgalmazónak egy termékkel kapcsolatban, akkor azonnali választ várunk. A Messenger erre ideális megoldást kínál.

Használjuk azokat a pluginokat, melyekkel weboldalunkba is integrálhatjuk a Messenger chat funkciót. Ez egy olyan plusz lehetőség, amiért igazán hálásak lesznek az érdeklődőink.

Ha ettől is jobban ki szeretnénk aknázni a Messenger adottságait, akkor ne feledkezzünk meg a Messenger hirdetésekről sem. Ezek a hirdetések a Messenger felületén belül fognak megjelenni. Ez elsősorban előny, hiszen ez már egy úgynevezett bizalmi zóna, a privát üzenet között fog megjelenni hirdetésünk. Pont emiatt azonban mindenkit fokozott óvatosságra intünk a használatakor. Nem lehet zavaró, tolakodó és túl gyakori sem a hirdetésünk és kiemelten fontos, hogy releváns legyen a beállított célcsoportunk számára. Vagyis itt a célzás kulcsfontosságú.

Ha nem vagy benne biztos, hogy melyik megoldás lenne ideális céged/oldalad számára, akkor figyelmedbe ajánljuk Facebook Marketing Restart előadásunkat.