Invesztálj bölcsen Facebook hirdetéseidbe

Bárki, aki rendelkezik üzleti Facebook oldallal tapasztalta, hogy az organikus elérés drasztikusan csökken az elmúlt pár évben. Gyakorlatilag az üzleti oldalak bejegyzései kiemelés nélkül nagyjából a követőik 1%-hoz jutnak csupán el. Jogosan merül fel a kérdés: minek invesztáljunk bele rengeteg munkát a tartalomkészítésbe, ha senki se látja? A Facebook tehát egyre inkább fizetős felületté válik, vagyis nagyon bölcsen kell megválasztanunk mekkora összeget fektetünk bele Facebook marketingünkbe üzleti sikereink érdekében.

Hirdetési büdzsé nélkül ma már nem lehet a Facebook-on érdemi sikereket elérni. Ez tény. Azonban az is tény, hogy nagyon sok pénzt tudunk spórolni jól megtervezett költési stratégiával.

Amennyiben a stratégiánk az ismertségünk növelése, úgy relatív alacsony összegekből (pár tízezer forint) már jelentős sikereket tudunk elérni az oldalkedvelésre ösztönző hirdetésekkel, majd a bejegyzéseink kiemelésével. Ha érdekelnek ilyen jellegű, egyszerűbb megoldások, akkor jelentkezz Facebook és Instagram hirdetések – alapozó webináriumunkra.

Azonban, ha vásárlást is szeretnénk generálni, ahhoz már a fenti stratégia (és büdzsé) nem lesz elégséges. Ha szeretnénk bevetni nehezebb tüzérséget is a bevételeink növelésére, akkor a konverziós hirdetési kampányainkra már jóval nagyobb költségvetéssel kell terveznünk. Tehát pénzt kell fektessünk a hirdetési kampányokba, hogy azok pénzt hozzanak nekünk. Ezek a kampányok nem fognak azonnali megtérülést hozni, sok A/B teszt és akár több hét is szükséges lehet ahhoz, hogy egy kampány sikeres legyen. Ezzel mind számolnunk kell. Azonban, ha egy kampányt végül sikerül megfelelően optimalizálnunk, onnantól jönnek majd a generált eladások viszonylag alacsony költségen.

Ha ilyen, összetettebb hirdetéskezelési tudásra vágysz, figyelmedbe ajánljuk Facebook és Instagram Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan és Haladó Facebook és Instagram Hirdetések Webináriumainkat.

Amennyiben pedig úgy érzed, hogy ez neked túl bonyolult, nem szeretnél ezzel foglalkozni, úgy érdemes megfontolnod, hogy hozzáértő segítséged vegyél igénybe és kiszervezd ezt a fajta tevékenységet. Javasoljuk, hogy bízz meg profi szakembert a hirdetéskezelésre.