Válaszd az üzleti céljaidhoz passzoló Facebook hirdetési stratégiát

Egyre többször halljuk, hogy a Facebook leáldozóban van, nem éri meg jelen lenni a felületen. Azonban azt látjuk, hogy a Facebook marketingnek még mindig van létjogosultsága. A nagy számok törvénye alapján ugyanis nagy valószínűséggel a te célcsoportod is megtalálható a Facebook-on, csak el kell hozzájuk juttatnod az üzeneted. Cégtulajdonosként, vállalkozásként pedig maximálisan ki kell használjuk a platform adta marketing lehetőségeket.

Üzleti és marketing céljaid meghatározásához először is fel kell tegyél néhány kérdést magadnak.

  • Hosszútávú, vagy rövidtávú stratégiára van szükséged?
  • Milyen eszközök révén fejlődött eddig a céged, milyen megoldások voltak nálad sikeresek korábban?
  • Mi az a tulajdonság, előny, ami megkülönböztet téged a konkurenciádtól?

Ezek a válaszok segíteni fognak, hogy pontosabban meg tudd határozni az üzleti és a közösségi marketing céljaidat. Számos ilyen lehetőség közül választhatsz a Facebook-on is. Ezekre hoztunk néhány példát az alábbiakban.

Amennyiben márkaismertséget szeretnél növelni, ajánlott növelni a követőid számát erre használható hirdetésekkel. Ez azonban önmagában kevés. Fontos, hogy a már megszerzett rajongóid körében is növelni tudd az elérést. Ehhez értékes tartalom kell megfelelő gyakorisággal. Bejegyzéskiemeléssel növelheted az elköteleződést és mérheted a hatékonyságot is. Javasoljuk, hogy ilyen esetben tűzz ki olyan célokat, hogy X fő új követő és minimum X kedvelés a bejegyzéseiden havonta.

Ha lesz egy eseményed, és szeretnél több eseményen résztvevő látogatót, akkor ahhoz másfajta megközelítés szükséges. Itt a céloknál javasoljuk megadni, hogy hány résztvevőt szeretnél az eseményedre, és azt az összeget, amennyit hajlandó vagy fizetni egy résztvevő megszerzéséért.

Akkor, ha a célod egyszerűen csak növelni a webáruházad forgalmát, akkor egy konverziós kampány lesz a legalkalmasabb eszköz célod eléréséhez.

Ha segítségre, inspirációra és átfogó ismeretekre lenne szükséged a kezdeti lépésekhez, akkor ne habozz, jelentkezz Facebook és Instagram hirdetések – alapozó webináriumunkra.