Hogyan válasszunk a Facebook célközönségek közül? 2. rész – egyéni célközönségek

Miután már megismerkedtünk az alapvető célközönségekkel, tovább bővíthetjük a célzással elérhető emberek számát más módszerekkel is. Ki ne szeretne újra találkozni régi kedves ismerőseivel? 😊 Ez a Facebookon is pontosan így van! Ugye te is szeretnél újra kapcsolatba kerülni azokkal a személyekkel, akik korábban már valamilyen formában megismerkedtek cégeddel, termékeddel? Ha olyan terméked, szolgáltatásod van, amit általában nem azonnal vásárolnak meg az emberek (pl. luxustermékek, nagyértékű termékek, szolgáltatások), akkor számodra is fontos lehet, hogy újra felvehesd azokkal az emberekkel a kapcsolatot, akik korábban már valamiféle aktivitást mutattak vállalkozásoddal, de esetleg konverzió/vásárlás nélkül távoztak.

Az egyéni célközönségek eszközzel az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

·       Feltölthetsz saját névjegyzéket: ha használsz CRM rendszert, vagy van már saját levelezőlistád, akkor saját adatbázisod az adatvédelmi szabályokat betartva feltöltheted egyéni célközönségként a Facebook rendszerébe.

·       Korábbi webhelylátogatóidra is célozhatsz: beállíthatod a Facebook-képpontot úgy, hogy automatikusan hozzon létre egyéni célközönséget azokból az emberekből, akik jártak a weboldaladon, vagy ott valamilyen konkrét műveletet hajtottak végre.

·       Alkalmazásfelhasználók: ha saját alkalmazással rendelkezel, létrehozhatsz az alkalmazásodat már használó, letöltő emberekből is egyéni célközönséget, így tovább erősítheted velük kapcsolatodat, ha nekik szóló hirdetéseket jelenítesz meg nekik.

Teszteld le, hogy nálad melyik verzió működik a legjobban!

Ha jobban elmélyednél a Facebook hirdetések világában, akkor figyelmedbe ajánljuk alapozó, hirdetéskezelési és haladó hirdetésekről szóló webináriumainkat, hogy tudásszintednek megfelelően tudj továbbfejlődni.