A Facebook kiegészítette az oldalakhoz tartozó névjegy mezőket. Készített egy „szabványos” megoldást arra, hogy jelölni tudjuk, ha a járványhelyzet miatt változott például a nyitva tartás.
Éttermek, kozmetikák, ingatlan irodák, ügyfélszolgálatok, gyakorlatilag bárki tudja használni ezt a funkciót, akihez bejárnak/bejártak a vásárlók, hiszen jelölni lehet, hogy:
- Átmenetileg zárva
- Nyitva, de megváltozott szolgáltatásokkal
- Onlie szolgáltatások
- Kiszállítás
- Elvitel
- Egyéb változások
Jelenleg – nálunk legalábbis – csak a mobil alkalmazásban lehet ezeket a változtatásokat beállítani.
Persze más változtatásokat is érdemes megtenni a Facebook oldaladon, ha jól szeretnéd tájékoztatni a vásárlóidat. Például:
- Állíts be felülre rögzített posztot
- Kérdés-válasz funkciót az oldaladhoz tartozó Messenger inboxba, esetleg chatbotot
- Frissítsd a borító fotót/videót az aktuális információkkal
…és az ezekhez hasonló lépéseket tedd meg a többi online felületeden is, például a weboldaladon, Instagram profilodon, LinkedIn oldaladon és a Google helyek profilodon is!