Jól célzott kreatívok: amitől a hirdetésed felpörög

Hogyan tudz még többet kihozni a Facebook hirdetéseidből?
Ha nem csak jól célzol, de a hirdetéseid kreatívját is a célzáshoz igazítod!

Erről szólt a hétfői élő közvetítést, aminek a videóját és a prezentációját megtalálod itt, a cikkben.

Pár tipp felsorolás jelleggel:

  • használj több lépcsős marketinget, az egyes lépcsőket pedig igazítsd a célcsoport vásárlási fázisaihoz!
  • az egyes vásárlási fázisokban más üzeneteket használj! Olyanokat, amik az adott szinten képesek hatni az emberekre.
  • gyűjts adatokat, amik segítenek abban, hogy megtudd, a célcsoportod melyik fázisban van!
  • ne csak célozd, nevezd is meg a célcsoprtod! Ha magukra ismernek, még hatékonyabbak lesznek a hirdetések!

Plusz ötletekért és példákért nézd meg a videót és a prezentációt! 😉

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük