Ismeretlenek az utcán. Szerinted mekkora részük vásárolna tőled azonnal?

A bejegyzéskiemelések legnagyobb hibája

Nem a bejegyzés, hiszen azt lehet jól csinálni. Jó kép és jó szöveg tömegeket tud átvinni a weboldalra.
A legnagyobb hiba az, hogy lustává teszi az embereket.
Hiszen milyen egyszerű rákattintani a kék gombra, és elindítani az alapértelmezett célzásokkal a hirdetést.
Így persze komoly költségen rengeteg látogatót visznek a weboldalukra.
A látogatók megérkeznek, de valamiért nem vásárolnak. Aztán tovább mennek.

Ami természetes, hiszen a bejegyzés hirdetésekből származó weboldal forgalom olyan, mintha az utcáról véletlenszerűen összefogdosott embereket küldenénk el az államvizsgára.
Ha éppen ott megy el egy alumni csoport, talán sok embernek sikerülne.
De ha nem… nos akkor senkinek nem sikerülne a vizsga.

Ismeretlenek az utcán. Szerinted mekkora részük vásárolna tőled azonnal?
Ismeretlenek az utcán. Szerinted mekkora részük vásárolna tőled azonnal?

Ahogy az általános célzással hirdetett bejegyzések is keveset érnek, mivel nem tudjuk, kikhez jutnak el. Tippünk sincs, éppen kik látják a meghirdetett bejegyzést, hiszen csak annyit tudunk, hogy rajongók, esetleg konkurencia rajongói.
De azt nem, hogy jártak-e korábban nálunk, vagy például volt-e valami aktivitásuk valamelyik videónkkal kapcsolatban? Esetleg hasonlítanak-e a korábbi vásárlóinkra?

Mi a megoldás?
Természetesen az, hogy ne általános célzással szólítsuk meg az embereket, hanem használjuk ki azt, amit tudunk róluk.
– Rajta vannak-e valamelyik listánkon?
– Vásároltak tőlünk korábban? Milyen régen?
– Hasonlítanak valamelyik vevőnkre?
– Jártak a boltunkban?
– Megnézték a videóinkat?

Vagyis használjunk remarketinget, aktivitás alapú célközönséget, saját adatbázisokat.
Szűrjük, vagy éppen zárjuk ki ezek segítségével a megszólított tömeget.
Ha így teszünk, akkor az olyan, mintha nem az utcáról véletlenszerű embereket vinnénk a vizsgabizottság elé, hanem bemennénk abba az osztályterembe, ahol a végzősök éppen az államvizsgára készülnek.

Persze nem egyszerű eldönteni, hogy a remarketinget és a többi egyéni célközönséget hogyan használjuk.
Stratégiailag és technikailag is jól jöhet mások tapasztalata és némi segítség a megfelelő módszer helyes alkalmazásához.

Ebben segít a Haladó Facebook hirdetési tréningünk, ahol többek között megismertetünk a legfontosabb megoldásokkal azért, hogy minden potenciális vásárlót a legjobb pillanatban tudj elérni, és a
Így lehet igazán eredményessé tenni a Facebook hirdetéseket is.

Szeretnél Te is valódi, hatékony Facebook kampányokat?
Találkozzunk a Haladó Facebook hirdetési tréningen! Jelentkezz most, kedvezményesen!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük