Hasznos célzást vezetett be a Facebook azoknak, akik egyszerre szeretnének több országba hirdetést futtatni. Eddig egyesével kellett hozzáadni a különböző országokat, most viszont régiók, illetve kereskedelmi zónák is megjelentek a célzások között.
Legalább is weboldal konverzió, mobil alkalmazás telepítés és mobil alkalmazás használat hirdetéseknél.
A kiválasztás egyszerű, a földrajzi célzásnál be lehet írni, hogy „Europe”, „Worldwide”, vagy éppen azt, hogy „European Economic Area”, és már futhatnak is a hirdetések.
A nagyobb területből természetesen itt is ki tudjuk zárni a kisebbeket, ha így egyszerűbb létrehozni a hirdetést, mintha külön-külön adnánk meg az országokat.
Ezen a linken meg tudjátok nézni az egyes régiókat, illetve azt, hogy melyikbe milyen országok tartoznak.
A hirdetéseknél azonban közös nyelvet érdemes használni, vagyis nem érdemes egy nemzetközileg célzott hirdetés sorozatba összekeverni különböző nyelvű hirdetéseket.
Az ilyen célzású hirdetéseket a Facebook úgy próbálja optimalizálni, hogy figyeli a jobban teljesítő országokat a megadott régión belül. Ha azt látja, valamelyik terület jobban teljesít, akkor arra csoportosítja át a költést. A kiválasztott régión belüli eredményeket a hirdetés kezelőben lehet megnézni úgy, hogy a bontások között a lokációt választjuk.