9 fontos újdonság a Facebook hirdetési rendszerében

A Facebook hirdetési rendszerébe olyan sok újdonság került az elmúlt időszakban, hogy szinte követni is lehetetlen. Összegyűjtöttem párat azért, hogy gyorsan végig tudd nézni, nem kerülte-e el valami a figyelmed.

1. Konverzió követés átalakítás
Az egyik legfontosabb, hogy átalakul a konverzió követés. A régi kód helyett a Remarketing kód kiegészítése illetve egy speciális egyéni konverzió létrehozása az új módszer. A régi megoldást 2016 második felétől már nem lehet használni, de nem érdemes addig várni a váltással.

2. Remarketing rendszer átalakítás
A konverzió követés változással bevezetett újdonságok a remarketing rendszernek is jót tettek.
Új, gyorsabb kódot kaptunk, plusz pár olyan funkciót ami nagyon hasznos. Ilyen pl. az esemény, vagy a pixel megosztás.

3. Célzás szűkítés Power Editorban
Nagyon fontos funkció, hiszen így már valóban speciális célcsoportokat tudunk célozni, hiszen nem csak VAGY kapcsolatot használhatunk, hanem ÉS kapcsolatot is. Szuper dolog, régóta vártuk.

4. Instagram hirdetések
Az új üdvöskék egyike: Instagramon egész speciális célcsoportokat tudunk elérni, de más megközelítés kell hozzá, mint a hagyományos FB hirdetéshez.

5. Helyi érdeklődés hirdetések
Kis boltoknak, éttermeknek, rendezvényeknek áldás, ha csak azoknak tudnak hirdetni, akik éppen a közelükben vannak. A Local Awareness hirdetés ebben segít zseniálisan. Power Editorral pedig még többet hozhatunk ki belőle.

6. Lead hirdetések
Hírlevél adatbázis építésben próbál segíteni a Facebook ezzel a módszerrel. Konkrétan a landing page készítés terhétől próbálja megszabadítani a cégeket.

7. Dinamikus remarketing újdonságok
A megjelenése óta sok újdonsággal bővült a dinamikus remarketing, így sokkal hatékonyabban tudjuk célozni a weboldalunkra érkezőket.

8. Gyorsított hirdetés megjelenítés
Apró, de fontos licit újdonság: az egész napra elosztott költségkeret helyett gyorsabb költést is választhatunk. Sok esetben nagyon hasznos.

9. URL címkézés csere
Apró, de sokat segít a menedzsmentben: az URL címkéket utólag is ki tudjuk cserélni a hirdetési felületben.

Vannak itt komolyabb dolgok és apróságok, azt javaslom nézz utánuk, mert van amelyik a hirdetés kezelés munkaidejét tudja csökkenteni, mások pedig a hirdetéseid eredményességét.
Ha gyorsan szeretnél ezekről, és még pár fontos dologról minden lényegeset megtudni, akkor pedig gyere el a Haladó hirdetési tréningünkre.
Jelentkezz még kedvezményesen!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük