Közelben tartózkodóknak szóló hirdetés a hirdetéskezelőben


Pár hete a az oldalainkon megjelent a Local Awareness (közelben tartózkodóknak szóló) hirdetés az oldalainkon. Aztán pár nap után eltűnt.

Hétvégén újra megjelent a lehetőség, de nem az oldalon, hanem a hirdetés kezelőben. A Power Editorban viszont nem. Kicsit kezd egy szappanoperára hasonlítani a sztori, annyiszor kerül elő, és bújik el ez a lehetőség…

A létrehozás a Hirdetés kezelőben egyébként egyszerű, és nem is ad több lehetőséget, mint a múltkori, oldalon megjelenő verzió. Itt is csak térképet kapunk, minimális demográfiai szűrést, tudunk kreatívot készíteni.

Itt találhatjuk az új hirdetési típust. Ezt használd, ha azokat szeretnéd hirdetéssel elérni, akik éppen a kijelölt földrajzi területen tartózkodnak.
Itt találhatjuk az új hirdetési típust. Ezt használd, ha azokat szeretnéd hirdetéssel elérni, akik éppen a kijelölt földrajzi területen tartózkodnak.

Be tudjuk állítani azt, hogy milyen gombok jelenjenek meg a hirdetés mellett. Ez ugyanaz, mint ami korábban volt:

  • Lájkold az oldalt: ez világos, rajongó gyűjtés.
  • Tudj meg többet: ha ezt adod meg, weboldalra viszed kattintás után.
  • Hívd most: felugrik a tárcsázó, és tud Neked telefonálni.
  • Útvonaltervezés: tud útvonalat tervezni a cégedhez.
  • Küldj üzenetet: a Facebook oldaladnak tud üzenetet küldeni.
A Local Awareness hirdetés a földrajzi terület kijelölésével kezdődik.
A Local Awareness hirdetés a földrajzi terület kijelölésével kezdődik.

Érdekes, hogy annak ellenére, hogy Power Editorban nem tudunk létrehozni ilyen hirdetést, ha a hirdetéskezelőben készítünk ilyet, akkor Power Editorban nem csak az alap beállításokat tudjuk módosítani, hanem újabb célzásokat is létre tudunk hozni.
Vagyis ha Neked nem elég a sugár+demográfia célzás, hozd létre a hirdetéskezelőben a helyi hirdetést, és módosítsd Power Editorban. Add hozzá az egyéb célzási szűréseket, amiket szeretnél.

A másik fontos elem: a hirdetés alatt megjelenő gombok különböző funkciókat tartalmaznak.
A másik fontos elem: a hirdetés alatt megjelenő gombok különböző funkciókat tartalmaznak.

Tipp: mivel nagyon illékony ez a hirdetési típus, és nem tudjuk, meddig marad velünk ebben a formában, érdemes egy kis “biztonsági intézkedést” tenni.
Ha tudod, hogy szeretnél majd ilyen hirdetést, de nem most, hanem valamikor később, akkor hozz létre egy ilyet, és szüneteltesd le.
Azt tapasztaltuk ugyanis, hogy a korábban létrehozott Local Awareness hirdetéseket akkor is tudtuk használni Power Editorban, amikor új ilyet nem tudtunk létrehozni.
Mivel ez egy külön típusú hirdetési kampány, ezt a kampányt Power Editorban lehet duplikálni, vagy a kampányon belül a hirdetési sorozatot lehet majd duplikálni és módosítani.

Nekünk egyébként elég ígéretesnek tűnik ez a hirdetés az első tesztjeink alapján. Ti próbáltátok már?

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük