Az előző cikkben írtam arról, hogy mennyire fontos dolog a helyes képméret megválasztása a Facebook hirdetéseknél (is).
Akkor elsősorban a rajongó gyűjtő hirdetésekről volt szó, de ha már képméretekről beszélünk, nem szabad figyelmen kívül hagyni a bejegyzés alapú hirdetéseket is.
Tipp a bejegyzés alapú hirdetésekhez használt képhez
A bejegyzés alapú hirdetéseknél sokan csak a hírfolyamra gondolnak, és elfelejtik, hogy a bejegyzésben használt képek a jobb oldali felületen mennyire nagy méretben jelennek meg. Plusz a jobb oldali felületre nem vonatkozik a 20%-os szöveg korlát.
Erre is mutatok egy példát.
Ez egy bejegyzés alapú hirdetés, amit ha a hírfolyamban szeretnénk hirdetni, hamar visszadobná a Facebook.
Viszont ha csak a jobb oldali felületen jelenítjük meg, akkor nincs gond, hiszen ott nincs 20%-os szabály. Viszont előnyünk lesz a normál hirdetésekkel szemben, mivel a képméret itt nem 100×72 pixel, hanem 120×120 pixel a képeknél és 128×128 pixel a videóknál.
A linkek, az offer és az esemény esetén marad a 100×72 pixeles méret, de a 20%-os szabály már nem él.
Ezzel is érdemes kísérletezni, ráadásul ha rejtett bejegyzést hozol létre, vagyis olyan bejegyzést ami nem jelenik meg a Facebook oldalad Timeline-ján, helyette csak azok láthatják, akiket a hirdetéssel célzol, akkor nem is lesz zavaró a sok eltérő méretű verzió.
Vagyis ha hirdetsz a Facebookon, gondold végig, mik lehetnek azok a pontok, amikor előnyösebben használhatod ki a lehetőségeket!
Tetszett a cikk?
Nyomj egy lájkot, és oszd meg velünk a tapasztalataidat a kommentekbe! 🙂