![Ha ismerős is megjelenik a hirdetésben, nagyobb lesz a kép.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2013/02/facebook-hirdetes-ismerosok2-150x150.png)
A Facebook új képméretekkel kísérletezik a hírfolyamban megjelenő bejegyzés alapú hirdetéseknél.
Például azoknál a képes hirdetéseknél, ahol az a bizonyos 20%-os szabály van.
Azok a hirdetések, amik mellett megjelenik a szociális kontextus, vagyis egy ismerősöm neve vagy tevékenysége, nagyobb képpel jelennek meg a tesztek során a hírfolyamban, mint azok a képek, ahol nincs ismerősre utaló nyom.
![Facebook hirdetés szponzorált történet](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2013/02/facebook-hirdetes-ismeros-1.png)
Ennek a változtatásnak azért lehet értelme, mert így próbálja csöppenteni a hirdetések zavaró hatását a Facebook.
Valószínűleg kevesebben jelölnek spam-nek egy bejegyzést, ha egy ismerősük neve látható mellette, mint akkor, ha nem.
Így viszont – a kisebb méret miatt – nem lesznek annyira zavaróak azok a hirdetések, amiket ismerősi kapcsolat nélkül jelennek meg a hírfolyamban, vagyis azok, amikről nem értik a felhasználók, hogy miért látják.
![Facebook hirdetés szponzorált](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2013/02/facebook-hirdetes-szponzoralt-tortenet-1.png)
Ebből levonhatjuk azt a következtetést is, hogy úgy kell hirdetni ezentúl a hírfolyamban, hogy a bejegyzések mellett mindenképpen jelenjenek meg ismerős tevékenységek.
Szponzorált történetekkel elő!