A Facebook új képméretekkel kísérletezik a hírfolyamban megjelenő bejegyzés alapú hirdetéseknél.
Például azoknál a képes hirdetéseknél, ahol az a bizonyos 20%-os szabály van.
Azok a hirdetések, amik mellett megjelenik a szociális kontextus, vagyis egy ismerősöm neve vagy tevékenysége, nagyobb képpel jelennek meg a tesztek során a hírfolyamban, mint azok a képek, ahol nincs ismerősre utaló nyom.
Ennek a változtatásnak azért lehet értelme, mert így próbálja csöppenteni a hirdetések zavaró hatását a Facebook.
Valószínűleg kevesebben jelölnek spam-nek egy bejegyzést, ha egy ismerősük neve látható mellette, mint akkor, ha nem.
Így viszont – a kisebb méret miatt – nem lesznek annyira zavaróak azok a hirdetések, amiket ismerősi kapcsolat nélkül jelennek meg a hírfolyamban, vagyis azok, amikről nem értik a felhasználók, hogy miért látják.
Ebből levonhatjuk azt a következtetést is, hogy úgy kell hirdetni ezentúl a hírfolyamban, hogy a bejegyzések mellett mindenképpen jelenjenek meg ismerős tevékenységek.
Szponzorált történetekkel elő!