Hogyan reklámozd Facebook odlalad szórólapon.

Hogyan reklámozz Facebook oldalt offline?

Hogyan reklámozd Facebook odlalad szórólapon.
Facebook reklámozás szórólapon

A hétvégén találtam egy képet egy szórólapról, ami egy igazi disznóvágást reklámozott, és többek között szerepelt rajta ez a mondat: További információk Facebook-on „Tamás Bátyakunyhója Piac”.

A poszt melletti beszélgetés közben kiderült, hogy a papír másik oldalán volt más információ is, de ettől függetlenül ez az oldal önmagában jól illusztrálja, azt, hogy milyen hibákat lehet elkövetni a Facebook oldalunk offline reklámozása közben.

Éppen ezért összegyűjtöttem, hogyan érdemes offline felületen feltüntetni a Facebook elérhetőségünket.

Tippek Facebook oldal vagy esemény offline reklámozásához

  1. Mindig írjuk oda az oldalunk pontos webcímét. Természetesen legyen rövid név hozzá! Például facebook.com/fbtippek
    Plusz figyeljünk arra, hogy a szórólapon pontosan ugyanaz az oldalnév szerepeljen, mint ami az oldalunk neve.
  2. Érdemes használni QR kódot is. Akinek megkönnyítjük vele az életét, örülni fog. Sőt, vannak olyanok, akik annyira mobil fanatikusok, hogy csak ezért megnézik az oldalunkat.
  3. Használjunk kereső hirdetést is a Facebookon azok kedvéért is, akik még sem írják be a címet.
  4. Mindig rakjuk oda a weboldalunk címét is!
  5. A Facebook oldalon legyen lájk kapu, ahol ígérjünk valami pluszt a rajongóknak.
    A szórólapra ezt a címet rakjuk fel egy link rövidítővel, pl. bit.ly/ajandekpalinka vagy on.fb.me/ajandekpalinka, és írjuk oda mellé, mit kap, aki rajongó lesz!
  6. Ha a szórólap egy eseményhez tartozik (mint a példában), készítsünk Facebook eseményt is, és erre is hívjuk fel a figyelmet!

Szerinted mire érdemes még figyelni, ha offline reklámozunk egy Facebook oldalt?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük