A hétvégén találtam egy képet egy szórólapról, ami egy igazi disznóvágást reklámozott, és többek között szerepelt rajta ez a mondat: További információk Facebook-on „Tamás Bátyakunyhója Piac”.
A poszt melletti beszélgetés közben kiderült, hogy a papír másik oldalán volt más információ is, de ettől függetlenül ez az oldal önmagában jól illusztrálja, azt, hogy milyen hibákat lehet elkövetni a Facebook oldalunk offline reklámozása közben.
Éppen ezért összegyűjtöttem, hogyan érdemes offline felületen feltüntetni a Facebook elérhetőségünket.
Tippek Facebook oldal vagy esemény offline reklámozásához
- Mindig írjuk oda az oldalunk pontos webcímét. Természetesen legyen rövid név hozzá! Például facebook.com/fbtippek
Plusz figyeljünk arra, hogy a szórólapon pontosan ugyanaz az oldalnév szerepeljen, mint ami az oldalunk neve. - Érdemes használni QR kódot is. Akinek megkönnyítjük vele az életét, örülni fog. Sőt, vannak olyanok, akik annyira mobil fanatikusok, hogy csak ezért megnézik az oldalunkat.
- Használjunk kereső hirdetést is a Facebookon azok kedvéért is, akik még sem írják be a címet.
- Mindig rakjuk oda a weboldalunk címét is!
- A Facebook oldalon legyen lájk kapu, ahol ígérjünk valami pluszt a rajongóknak.
A szórólapra ezt a címet rakjuk fel egy link rövidítővel, pl. bit.ly/ajandekpalinka vagy on.fb.me/ajandekpalinka, és írjuk oda mellé, mit kap, aki rajongó lesz! - Ha a szórólap egy eseményhez tartozik (mint a példában), készítsünk Facebook eseményt is, és erre is hívjuk fel a figyelmet!
Szerinted mire érdemes még figyelni, ha offline reklámozunk egy Facebook oldalt?