Bréking: hirdetés célzás hírfolyamra, mobilra, területre

Az új hirdetés kezelő felület bevezetésével egy bug került a rendszerbe: nem lehetett célozni itthon városra.
Sajnos ez a hiba azóta sem oldódott meg. Legalább is a sima Facebook hirdető felületen.

Azonban a Facebook Power editorban igen!
Ráadásul a Facebook Power Editorban tudunk más speciális felületekre is célozni, például mobilra vagy hírfolyamra.

Ok, kezdjük az elejéről! Mi az a Power Editor?

Facebook Power Editor

A Google Chrome felhasználók le tudnak tölteni egy böngésző kiegészítőt, amit ha feltelepítenek, akkor egy Google AdWords szerű megoldáshoz jutnak.

Facebook power Editor telepítés Google Chrome-ban
Facebook hirdetés kezeléshez hasznos Google Chrome böngésző kiegészítő: Power Editor

Azért mondom, hogy szerű, mert a töredékét tudja a Google AdWords Editornak, de még is nagy segítség.
A Power Editorral könnyebben lehet több hirdetést létrehozni, mint a sima Facebook hirdetés kezelő felületen.

Azt javaslom, próbáld ki!

Főleg azért, mert van két nagyon speciális funkciója: a terület célzás és az elhelyezés célzás.
A terület célzásban nincsen semmi extra. Tulajdonképpen ugyanaz, mint az asztali hirdetés kezelőben volt a bug előtt.

Facebook hirdetés célzás városra
Facebook hirdetés célzás városra: a Power Editorban ezt megteheted

Ennél érdekesebb az elhelyezés célzás. Ezzel ugyanis hírfolyamra és mobilra is tudsz célozni.

Facebook hirdetés célzás hírfolyamra és mobilra

Ez a megoldás nagyon hasznos dolog. Eddig mobilra csak page post ad jellegű hirdetést tudtunk célozni, illetve az újonnan bevezetett promote postnál is előkerült ez a lehetőség, de nem tudtál platformot választani.
Mostantól azonban tudunk dedikáltan mobil hírfolyamra célozni, illetve tudunk hirdetést feladni úgy, hogy az csak a hírfolyamban jelenjen meg, és ne jelenjen meg az oldalsó hirdetős sávban.

Facebook hirdetés mobil és hírfolyam célzás
Facebook hirdetés mobil és hírfolyam célzás Power Editorban

Ez azt jelenti például, ha szeretnénk egy hirdetést megjeleníteni azoknak, akik a telefonjukról Facebookoznak (pl, hogy hívjanak fel egy számot, vagy telepítsenek egy alkalmazást), akkor ezt csak ők fogják látni.
Vagy ha van egy alkalmazásunk, ami csak az asztali verzióból érhető el, akkor azt nem fogják feleslegesen látni a mobilozók.

Nagyon hasznos megoldás, végre elindult ebbe az irányba is a Facebook.
Ha már hirdetni kell, akkor legalább legyenek meg hozzá a rendes eszközök.

Te örülsz ezeknek a megoldásoknak? Ha igen, nyomj egy lájkot!
Ha pedig kérdésed, ötleted, észrevételed van, oszd meg velünk a hozzászólások között!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük