Magyarok és a közösségi platformok 2018

Facebook, Messenger, Instagram, YouTube, Snapchat, Pinterest, LinkedIn… közösségi platformok eltérő mérettel, más-más oldalon töltött idővel.

Melyikről mit érdemes tudni? Mit mutatnak a magyar számok?
Erről beszélgettünk Kuti Gézával az INOW RESEARCH kutatási vezetőjével, aki friss, 2018 első negyedéves adatokat mutatott a magyar piacról.

A teljes beszélgetést meg tudod nézni a következő videóban, a prezentációt pedig megtalálod lent.


Ha futtatsz kampányokat a közösségi médiában, ha érdekelnek a környező országok, és más részletek, mindenképpen nézd végig a videót, mert onnan sokkal több fontos dolog kiderül, mint a preziből!

A videóhoz egy kis segítség, ha konkrétan valamelyik téma érdekel:

6.00 – internetes generációk közötti különbségek
10.00 – online töltött idő + 6-12 év közötti korosztály a Facebookon
18:00 – eszközhasználat, avagy okostelefontól az okostévéig
21:30 – nagyobb platformok felhasználói száma 1.: Facebooktól a LinkedInig
26:00 – nagyobb platformok felhasználói száma 2.:Snapchattől a Twitterig
28:30 – LinkedInről részletesen
34:00 – Instagramról részletesen
41.00 – Infulencerek
47:30 – Twitter
49:00 – Poszt típusok a Facebookon: videó / kép / szöveg
52:00 – Környező országok összehasonlítása

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)