A blogokat az egyik legfontosabb felületnek tartom a legtöbb cég életében.
Amikor online kommunikációs terveket készítünk, szinte alig van alkalom, hogy ne javasolnánk, hogy indítsanak blogot. De ez persze nem csak cégeknek, hanem civileknek, vagy akár társadalmi ügyeknek is jó lehetőség.
Egy blog ugyanis nagyon sok előnnyel jár, hiszen könnyed, gyors kommunikációs forma, megmarad hivatkozható, ötletesen lehet használni a laza struktúrát.
Jó alap a Facebook kommunikációhoz és egy jó saját gyűjtő felület lehet a sok közösségi platform között.
A céges blogolás fontos és hasznos, még most is, amikor a Facebook minden területen „támad”.
Ezért örülök annak, amikor olyan kampányok indulnak, amik a blogolást támogatják. Mint például most, az Allianz blogversenye.
Ugyanakkor maga blogverseny egy kényes téma. A közönségszavazás gyakorlatilag egy népszerűségi verseny, aminek a nyertese mindig a verseny szervezője.
A szakmai zsűrinek pedig nagyon nehéz dolga van, még akkor is, ha jól összeállított kategóriákba vannak rendezve a blogok.
Mindenesetre az Allianz blogversenyébe beneveztem, mert régen indultam már ilyenen (mostanában inkább zsűrizni szoktam 🙂 ), és kíváncsi vagyok, milyen irányba viszik el a dolgot. Ennek pedig a legjobb módja, ha belülről figyel az ember.
Ami mindenképpen pozitív az ügyben az az, hogy az maga a díjátadó, ami a Közös jövőnk konferencián lesz. Ez pedig remek esemény, tavaly sikerült ott lennem, nagyon kellemes élmény volt, mindenkinek javaslom, hogy idén jelentkezzen. Bízom benne, hogy maga a blog verseny is lesz olyan színvonalas, mint maga a konferencia.