Tavaly az F8-on mutatta be a Facebook a Messenger platformot, és annak céges lehetőségeit, most pedig a KLM légitársasággal együtt megmutatták, hogy is működik ez valójában.
A folyamat a következő: amikor valaki a KLM-nél megveszi a repülőjegyet, be tudja pipálni, hogy Facebook Messengeren szeretné tartani a kapcsolatot, e-mail helyett Ezek után, a tájékoztató üzenetek a Messenger alkalmazásban jelennek meg. A feladó természetesen a KLM.
Tájékoztatás a helyfoglalásról Messengerben érkezik, a beszálló kártya, szintén.
Tájékoztató a gép késésről szintén Messengerben, a beszállásnál pedig csak be kell mutatni a Messengerben kapott QR kódot.
Ha pedig valaki változtatást szeretne, például másik széket kér, akkor ezt szintén meg lehet tenni a Messenger felületén, nem kell telefonálgatni és e-mailezni.
Két hét múlva F8 lesz, a Facebook fejlesztői konferenciája. Azt gondolom hasonló megoldásokról sokat fogunk még hallani ott. Sőt, igazából remélem hamarosan elérhető lesz még több cégnek a hozzáférés a Messenger Platformhoz egyszerűbb megoldásokkal is.