A sztorik jelentősége egyre nagyobb, de a látványos, videó alapú kommunikáció megvalósítása sokszor nehézkes. Márpedig a sztorikban a teljes képernyőt kitöltő megoldások a leghatékonyabbak. Ezen az ellentmondáson próbál segíteni most a Facebook azzal, hogy a hirdetők kezébe adta a testreszabható sztori sablonokat.
Tulajdonképpen nagyon egyszerű megoldásról van szó: amikor feltöltünk egy képet, a sztoriknál rá kell kattintanunk a „szerkesztés” gombra. Ott ki kell választanunk, melyik animált sablon szeretnénk használni, amit aztán nagy szabadsággal testre is szabhatunk.
Nézzétek meg mindezt videón működés közben!
Jó, hogy egyre több hasonló megoldás kerül a rendszerbe, mert ez azért jelentősen le tudja egyszerűsíteni a kreatív készítést. Már csak annyi kellene, hogy ne több, független megoldást kelljen használni egy rendszeren belül, hanem elég legyen egyet, ami esetleg legyártja magától a méret mutációkat. Hiszen a most bevezetett sztori sablonok mellett a Video Creation Kit továbbra is rendelkezésünkre áll. Ott tudunk négyzetes és álló animációkat csinálni, de azok mások lesznek, mint a sztori sablonok, így legalább kétszer kell dolgozni ugyanazzal az anyaggal. De legalább mindezt meg tudjuk oldani ingyenes megoldásokkal, a hirdetéskezelőn belül, ami mindenképpen pozitívum.
Egy viszont biztos: most már senkinek nem lehet mentség, hogy nincs videója, vagy nincs függőleges kreatívja. 🙂
Persze sok más hasznos megoldás van még a hirdetéskezelőben, ha szeretnéd belőlük a legtöbbet kihozni, jelentkezz Hirdetéskezelés szuperhatékonyan tréningünkre!