A Facebook létrehozott egy külön oldalt és egy letölthető segédletet ami azt mutatja meg, hogy a Google Analyticsben hogyan kell mérni a weboldalra mutató hirdetéseket.
Röviden összefoglalva:
- címkézd fel a hirdetésekben található linkjeidet okosan a Google URL címkézőjével
- teszteld le a felparaméterezett URL-t
- kövesd a különböző megtérülési és teljesítmény adatokat Google Analyticsben.
A dolog nagyon fontos szerintem is, minden tréningen van róla szó, amit tartok, és minden ügyfelünknél használjuk ezt a hirdetéseknél és a kommunikációnál is.
Örüljünk a Facebook speciális oldalának és a segédletének is! 🙂
Ha azonban jobban el szeretnél mélyedni a Google Analytics és a Facebook kapcsolatában, és abban, hogy miket tudsz még mérni, illetve követni a weboldaladdal kapcsolatban, akkor ajánlom a figyelmedbe ezt a cikkeket: Facebook hirdetések költési adatai Google Analytics-ben, vagy válogass a Google Analyticsről szóló cikkeink közül!
Te már használod az URL paramétereket a hirdetések nyomonkövetésére?