A Facebook bejegyzéseknek rövideknek kell lenniük. Általában 90 karakter fölött komolyan csökken az esélye, hogy hatásos legyen a poszt.
A rövidség a YouTube videóknál is fontos, hiszen az emberek figyelme könnyen elkalandozik, éppen ezért 3-5-7 perc fölött drasztikusan csökken azok száma, akik végignézik a videót.
Mégis azt látjuk néha, hogy olyan Facebook bejegyzések keringenek a hírfolyamunkon, amik 2-3 A4-es oldalnyi szöveget tartalmaznak, de rengeteg olyan YouTube videóval is találkoztunk, amik 15-20 percesek és mégis milliók nézték meg őket.
Miben mások ezek az átlagos posztokhoz vagy videókhoz képest?
A legtöbb esetben a válasz a történet.
A jó történet ugyanis csodákra képes.
Bevonja az embert, kíváncsivá teszi, vagy éppen inspirál és motivációt ad.
A jó történet a vizualitás felé tartó világunkban is fontos, sőt egyre fontosabb, mert a segítségével eredményesebben tudjuk átadni az üzenetünket.
Ezért ajánlom figyelmedbe „A személyes márka és a storytelling ereje” című workshopot, ahol egy délutánon keresztül a személyes márka mellett a történetmesélésen lesz a hangsúly.
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nagyon sok konferencián és workshop-on veszek részt, hiszen ahol előadok, ott amikor csak tudok ott maradok, és végighallgatom a program többi részét is.
Nagyon sok hasznos dolgot lehet így megtanulni, de mivel sok rendezvényre hívnak, nem nagyon marad időm más helyekre eljutni.
Ez a workshop azonban kivétel, annyira fontosnak tartom a témát, hogy ide én is elmegyek.
Találkozunk?