Nem volt elég a Facebook hirdetés újdonságokból. Az A/B tesztek, és a képméret változások után újabb dologgal kedveskedik nekünk a Facebook: ingyen hozzáférést kapnak a Shutterstock gyűjteményéhez a hirdetők.
Egészen konkrétan 25 millió kép közül választhatunk, ha hirdetni szeretnénk a Facebookon úgy, hogy ehhez még külön eszközre sem lesz szükség, hiszen a képeket közvetlenül a hirdetés létrehozó eszközben lehet keresni és csatolni.
A cikk szerint minden hirdetési méretnél alkalmazhatjuk a képeket, ami jó hír, ez ugyanis azt jelenti, hogy a hírfolyamban is jó minőségi képeket használhatunk.
Jó hír, bár két dolgot figyelembe kell venni:
1. valószínűleg a képeket csak a Facebookon lehet használni ingyen, vagyis könnyen lehet, hogy nem tudunk szöveget rakni a képekre.
Ez különösen a hírfolyamban megjelenő képek esetében gond, hiszen ott a 20%-os limit ellenére sok előnyt jelent, ha néhány szót írunk egy kép mellé.
De a jobb oldali felületen megjelenő képeken is sokat jelent egy-egy szó egy arc mellett például.
2. a stock fotók nagy veszélye, hogy egy képet túl sokan használnak. Ha pedig ugyanaz az arc jelenik meg egy biztosítás és egy divat hirdetés mellett, az nem túl szerencsés.
Azt gondolhatnánk, hogy 25 millió képnél erre kevés az esély, de láttunk már erre többször példát.
Ettől függetlenül a kezdeményezés jó, ez is megkönnyíti a minőségi(bb) hirdetések létrehozását, ráadásul jó kiegészítő az új A/B teszt funkcióhoz.
Jövő héttől várhatjuk a funkció érkezését.