A borítófotóról leginkább a 20%-os szabály kapcsán beszéltünk sokat mostanában, de sokan elfelejtik, hogy nem csak a Facebook oldal tetejn jelenik meg, hanem a hírfolyamban is, így a posztokhoz hasonlóan tud terjedni.
Éppen ezért ez ugyanannyira fontos elem kommunikációs szempontból, mint egy „sima” poszt.
Ezt emeli ki a Mashable válogatása is, amelyik összegyűjtötte azt a 10 borító fotót, amik a legnagyobb aktivitást érték el.
Nyilván nemzetközi porondról beszélünk és nagy meglepetés nem lesz: főleg ismert emberek adják a listát.
De ennek kapcsán érdemes feltenni a kérdést, hogy nálunk, magyar oldalak között vajon melyik borító fotó volt a legsikeresebb?
Ha tudtok ilyenről, küldjétek el a linkjét, legyen egy hazai válogatás is!
Most pedig a 10 legjobban aktivizáló Facebook borító fotó listája:
1. Manchester United
2. Vin Diesel
3. Cristiano Ronaldo
4.The Ellen DeGeneres Show
5. Shakira
6. Metallica
7. Adele
8. Mitt Romney
9. Megan Fox
10. The Fast & the Furious
Neked melyik tetszik a legjobban? Írd meg, és ha tudsz olyan hazai borító fotót, ami jól aktivizálja a Facebookozókat, akkor azt is oszd meg velünk bátran!