A Facebook hirdetési rendszerében mostantól lehetőség van célozni offline vásárlási adatok alapján.
Egyelőre sajnos csak Amerikában. 🙁
Korábban már írtam erről, de most már működés közben is láthatjuk. Mármint láthatjuk azt képeken, hogy mit látnak az amerikai hirdetők. 🙂
Lehet egy kicsi fogalmunk és irigykedhetünk.
Szóval mi ez, hol van, és hogy működik?
Célzás offline információk alapján
Külső adatszolgáltató partnerek adatai jelennek meg a Facebook hirdetés célzási lehetőségei között.
Több, mint 500 kategóriát lehet arra használni, hogy a segítségükkel pontosan hirdessenek a cégek, és ezeket tovább lehet szűkíteni a többi célzási megoldással.
Például ahogy a képen láthatjuk tudunk hirdetést futtatni azoknak, akik a zabpelyhek közül a gyerekeknek való zabpelyheket szokták vásárolni.
Vagy a másik képen az látható, hogy olyan embereknek lehet hirdetni, akik a következő 180 napban tervezik, hogy egy belépő szintű, kompakt autót vásároljanak.
Ezt a célzást a Power Editorban vagy a Facebook hirdetés API-ban használhatják az amerikai hirdetők.
Mi pedig álmodozhatunk és reménykedhetünk, hogy hamarosan nekünk is lesz ilyen.
Te mit szólsz hozzá?
Hirdetőként és hirdetés célszemélyeként is érdemes végiggondolni ennek a fajta hirdetésnek a lehetőségeit…