A Facebook bemutatta az új hírfolyamot, ami persze a céges megjelenésre, ennek köszönhetően pedig az eredményekre is hatással lesz.
Éppen ezért a Facebook Studio cikke segítségével kigyűjtöttem a legfontosabb dolgokat amikre oda kell figyelni az oldal tulajdonosoknak.
Nagyobb képek
Az egyik legfontosabb változás a felhasználóknak és a cégeknek az, hogy nagyobb méretűek lettek a képek.
Ez pedig azt jelenti, hogy a még nagyobb hangsúly kerül a minőségi vizuális tartalomra.
Ez így van a sima kép alapú bejegyzéseknél és a videóknál, de ugyanez igaz a Timeline-re és a térképre is.
Házi feladat:
- keress minőségi és nagy méretű képeket a kommunikációdhoz!
- ellenőrizd, hogy a Timeline borítód és logód hogy néz ki kicsi méretben!
- ha az oldaladnál releváns a cím, mert van üzleted, akkor a térképen megjelenő adataidat is ellenőrizd!
Forrásmegjelölés a linkekben
A linkek jobb oldalán ezentúl megjelenik a link publikálójának Facebook logója.
YouTube videó, blog bejegyzés link, cikk egy portálon. Felismerhető lesz a forrás akkor is, ha nem Te rakod fel a linket, hanem bárki a Facebookról.
Követés hírfolyam
Fontos újdonság az is, hogy a hírfolyamot a felhasználók le tudják szűrni.
Egyik új szűrési típus a Követés, vagyis amikor oldalak és követett felhasználók bejegyzései jelennek meg kiválogatva.
Erre különösen nem kell felkészülni, viszont hasznos, mert egyes értelmezések szerint itt minden poszt meg fog jelenni.
Más kérdés, hogy a felhasználók vajon használni fogják-e ezt a funkciót…
A Facebook változásai mindig adnak nekünk egy kis munkát, de szerencsére van idő felkészülni.