Nem csak a Facebookon tudnak kampányt folytatni a márkák, az új kedvenc, a Pinterest is alkalmas erre.
A Mashable cikke (amit egyébként véletlenül a Pinteresten találtunk) 5 érdekes Pinterest kampányt mutat be, amit összefoglaltunk, hátha Nektek is ad jó ötleteket.
1. Kotex: Női inspiráció napja
Az izraeli Kotex kiválasztott 50 „inspiráló” nőt, figyelték, mit pinnelnek. Ezek után küldtek nekik egy virtuális ajándékot e-mailben. Ha ezt is pinelték a hölgyek, akkor megkapták az ajándékokat amik a virtuális ajándékon alapultak.
A majdnem 50 ajándékcsomag persze rengeteg megjelenést eredményezett A Kotex-nek a Pinteresten, Facebookon, Twitteren és Instagrammon.
2. Peugeot: Panama kirakós
A Peugeot versenyében azokat a rajongókat díjazték, akik összerakták Pinteresten a Peugeot kirakósát.
A kirakós darabja a Peugeot weboldalán és a Facebook oldalán voltak.
3. Guess: Színek amik inspirálnak kampány
A divatmárka azt a feladatot adta a rajongóknak, hogy készítsenek táblákat, amik az új tavaszi színeken alapulnak.
A győztest divatbloggerek választották ki.
4. Procter & Gamble: köszönöm mami kampány
A Procter & Gamble az olimpiai bevezető kampánya részeként atléták anyukáira irányított a fókuszt ebben a kampányban.
5. British Midland International: Pinterest lottó
Ebben a kampányban véletlenszerűen jutalmaztak a rajongókat egy utazással.
A rajongóknak annyi volt a dolguk, hogy repineljenek maximum 6 db (számozott) képet a bmi által megosztott táblákról.
Hetente pedig kisorsoltak egy számot, és mindenki aki az adott sorszámú képet repinelte, nyert egy utazást.
Amilyen egyszerűek tűnik a Pinterest, annyira ötletes kampányokat lehet rajta futtatni,és érdemes megfontolni azt, hogy beépítsük a weboldalunkba a Pinterest megosztás gombot.
Nektek melyik kampány tetszik a legjobban?
Írjátok meg a kommentek között, ha pedig hasznosnak találtátok a cikket, nyomjatok egy lájkot és egy pluszegyet!