5 Facebook tipp barátságos szállodáknak

5 Facebook tipp barátságos szállodáknak

5 Facebook tipp barátságos szállodáknak
5 tipp szállodáknak Facebook sikerhez

Zajlik az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011 Verseny, aminek a tétje nagy, hiszen egy ilyen cím a nyertesnek komoly megjelenést, presztízs növekedést és bizalmat ad.

Sőt, már a versenyben való részvétel is nagyon sokat jelent hiszen egy szálloda vendégei számára már az pozitív jel, ha valaki elindul ezért a címért.
Azonban ezt egyrészt tudniuk kell a szállóvendégeknek, másrészt pedig a szállóvendégek szavazatára van szükségük a versenyzőnek, hogy esélyük legyen nyerni.
Szóval mindenképpen az erős kommunikáció javasolt.
Természetesen, mint minden ilyen versenyben, a cél nem csak a kommunikáció javítása, hanem az, hogy a meglevő, jó szolgáltatásokat kommunikáljuk megfelelőn.
Vagyis nem hazudni kell, hanem a valós előnyöket erősíteni. De gondolom ez egyértelmű.

Nézzünk néhány ötletet azzal kapcsolatban, hogyan tud egy szálloda előnyöket elérni az online kommunikáció erősítésével, azon belül is többek között Facebook kommunikációval!

1. rakd rendbe a Facebook oldalad!

Ami a legfontosabb persze: legyen Facebook oldalad, ne csal profilod!
A Facebook oldaladnak készíts egy olyan logót, ami a szállodát is bemutatja, és a versenyben való részvételre is felhívja a figyelmet!

Fontos, hogy töltsd ki rendesen a Facebook odlaladon a címet, mert így az újonnan lájkolóknak fel fogja dobni a Facebook az ajánlás írás lehetőséget. Ez pedig később nagyon fontos lesz.

2. készíts egy alapértelmezett érkező oldalt!

Ez a megoldás egyrészről a lájkolásra csábítja a látogatókat, másrészről pedig segít a kommunikálni azt is, hogy a Te szállodád olyan komoly, hogy el mer indulni egy ilyen nemes címért!

Még jobb, ha egy olyan lájk kaput alkalmazol, ami egyedi információt, ajánlatot dob fel azoknak akik megnyomják a tetszik gombot.
Például aki megnyomja a tetszik gombot, és feliratkozik a hírleveledre, azok között kisorsolsz egy ajándékot.

Persze a regisztrációs felület csak a lájk gomb megnyomása után jelenik meg.

3. Indíts egy rajongó gyűjtő kampányt!

Ha kész a lájk kapud, és van rajta például egy regisztrációs felület, amivel hírlevél címlistát építesz, akkor irányítsd ide az embereket:

  • rakj fel linket a webodaladra ami ide mutat,
  • a meglevő hírlevél listádra küldj egy értesítőt,
  • a korábbi szállóvendégeknek szóló emlékeztető / köszönő e-mailekbe rakd bele a Facebook akciód linkjét,
  • indíts célzott reklámkampányt a Facebookon belül,
  • partnereidet kérd meg, hogy rakjanak bannert a weboldalukra, és küldjék ki az akciódat a saját címlistájukra!

Nagyon fontos, hogy a rajongó gyűjtő promócióknál tartsd be a Facebook szabályzatát és az adatvédelmi szabályokat is.

4. Rakd be a különböző Facebook elmeket a weboldaladba!

A like gomb mellett a Facebook oldalad hírfolyama, és egy hozzászólás modul is hasznos lehet.
Mindenképpen ügyelj arra, hogy ezek mellett a Facebook elemek mellett a weboldalad háttere is legyen felkészítve.
Legyenek például helyesen kitöltve az open graph mezők, hiszen ekkor fognak a megosztás és a like linkek tisztességesen megjelenni a Facebookban, és legyen beépítve rendesen a statisztika is, hiszen így kapsz használható információkat arról, hogy szállodád weblapja hogyan jelenik meg a Facebookon!

5. Kommunikálj rendszeresen!

Van hírleveled, van Facebook oldalad, van weboldalad, használd őket!
Mindegyik felületen kommunikálj rendszeresen, mondj el hasznos és érdekes dolgokat a rajongóknak, látogatóknak, feliratkozóknak.
Ez azt jelenti, hogy ne csak akciókról értesítsd őket!
Írj nekik a szállodád érdekességeiről, a környékbeli helyekről, utazási tippekről.
No meg kérd meg őket rendszeresen, hogy szavazzanak a szállodádra a versenyben!

 

Ez az öt pont tulajdonképpen nagyon egyszerű, de éppen ezért nagyon fontos.
Ha ezeken a lépéseken végig mész, és utána következetesen kommunikálsz, akkor nem csak az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011 Versenyben lesz esélyed, hanem arra is, hogy az online kommunikáció segítéségével a foglalások száma emelkedjen.

Hasznosnak gondolod a cikket?
Nyomj egy lájk vagy egy +1 gombot, és oszd meg ismerőseiddel, hogy ők is értesüljenek a lehetőségekről!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük