A Lead hirdetések rengeteg célra lennének használhatók, de valójában csak kevesen élnek velük és közülük is sokan csak az alap adatbázis építéshez jutnak el. Talán ezen is segít az, hogy a Meta új sablonokkal egészítette ki a rendszert.
A Hirdetéskezelőben ugyanis az űrlap létrehozásnál megjelentek különböző előre elkészített sablonok, amikből rengeteg ötletet meríthetünk. Ezek be vannak rendezve pár kategóriába is, hogy még könnyebb legyen rátalálni a cégünkhöz illő formokra.
- A következő sablonok közül választhatunk:
- Konzultáció időpontfoglalás
- Leendő diákok keresése
- Általános szolgáltatások
- Kurzus katalógus ajánlat
- Minősítő űrlap
- Gyors szűrést támogató űrlap
- Iskola bemutató űrlap
Bármelyiket kiválasztjuk, megkapjuk a sablont, amit saját tartalmakkal tudunk feltölteni, vagy akár tudjuk azokat módosítani is. Persze ezek csak minták, például az iskola bemutató űrlap lehet értelemszerűen cégbemutató is, ráadásuk új funkciót sem kapunk, ha nulláról építünk fel egy űrlapot, akkor bármelyiket össze tudjuk rakni.
De arra ez biztos jó, hogy ötleteket adjon, és a segítségével gyorsabban tudjunk igényes űrlapokat létrehozni. Viszont ami előny, mindegyik a Rich creative formátumot használja, vagyis szebb megjelenésük van és használhatunk bennük több eltérő formátumot, például oldalra görgethető caroussel elemeket.
A Rich formátummal kapcsolatban alapvetően jók a tapasztalataink, hatékonyabbnak bizonyultak, mint az alap űrlap formátum, erről a Liftup Social Media Hubban olvashatsz esettanulmányt (a többi lead gyűjtésről szóló esettanulmány között), illetve ha bele szeretnél vágni egy jó kis adatbázis építésbe, akkor csatlakozz Leader szinten a Liftup Social Media Hubhoz, és nézd meg a Listaépítés biztonságosan és hatékonyan képzést!