Több olyan újdonság is megjelent a Facebook hirdetéseknél, amik segítenek abban, hogy egyedibb, és – remélhetőleg – hatékonyabbak legyenek a hirdetéseink.
Információs címkék: nagyobb bizalom, meggyőzőbb hirdetések
Ezek segítségével a hirdetésünk kreatívjában a termék vásárlással, szállítással kapcsolatos kiegészítő információkat jeleníthetünk meg. Egy része már korábban is elérhető volt: a vállalkozás adatait, amit az Instagram és a Facebook profilunkból szedett ki a rendszer már régóta használhatjuk. Ez azt jelenti, hogy bekapcsolhatjuk például, hogy milyen árszintű a vállalkozás, mennyi követője van, mikor csatlakozott a Facebookhoz, stb.
Ezek közül a rendszer pedig majd megjeleníti azt, ami szerinte a legjobb a célcsoportunknak. Mármint legrelevánsabban tudja növelni a célcsoportunk szemében a bizalmat a hirdetés és a vállalkozás iránt.
Ami most jelent meg az a termékekhez kapcsolódó információs címke, amikor a szállítással, a fizetési lehetőséggel és a visszárú kezeléssel kapcsolatos információkat tudjuk a hirdetésben megjeleníteni. Ezeket testre is tudjuk szabni, hiszen mi tudjuk kiválasztani, hogy például Google Pay-t igénybe lehet nálunk venni, vagy azt, mekkora összegtől van ingyenes szállítás.
Bármelyiket szeretnénk, vagy nem szeretnénk, csak tudjuk szabályozni, ha a „Normál korrekciók (ajánlott)+” nincs bejelölve. Ha ezt bejelöltük, a rendszer dönti el, mit használ. Ilyenkor persze lehetnek meglepetések, mert könnyen lehet, hogy a hirdetésünkben megjelenik a drága jelölés ($$$$). Szóval ha a rendszerre bízzuk az információs címkéket, mindenképpen nézzük át, hogy a Facebook és az Instagram profilunk alap információi olyanok legyenek, amik támogatják az értékesítésünket!
Advantage+ kreatív
Korábban már írtam, hogy a mesterséges intelligencia alapján személyre szabott hirdetési megoldásokat az Advantage+ márkával látta el a Meta. (Ennek egyik eleme a fejlettebb shopping kampányok, amiről itt írtam.) A kreatívoknál is így van ez, ami persze nem újdonság, hiszen régóta próbál a hirdetési rendszer segíteni a kreatívok javításával, optimalizálásával.
Azonban új lehetőségek jelentek meg, amiről érdemes beszélni. Az egyik a fent említett információs címkék, amik közül néhányat most már automatikusan használ a rendszer (ha nem szabályozzuk). Ott vannak persze a „hagyományos” megoldások, ami során például a képek kivágását vagy színeit módosítja. Azonban igazodva a kor szavához (és a Reelsek terjedéséhez) most már arra is van lehetőség, hogy ja képet töltünk fel, akkor automatikusan zenét választ a hirdetési rendszer, így a Reels hirdetések között (ha használjuk ezt az elhelyezést) nagyobb eséllyel lesz sikeresebb a hirdetésünk. Persze biztos nem akkora eséllyel, mintha egy önálló videót készítettünk volna, de azt (még) nem csinálja meg helyettünk a hirdetési rendszer.
Természetesen ezekről, és a más (ennél fontosabb) hirdetési megoldásokról is lesz szó őszi hirdetési tréningeinken. Csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz, és akár mindegyiken részt vehetsz!