Toborzás, nyereményjáték, visszahívás kérés vagy csak egyszerű e-mail lista építés? A Lead hirdetéseket sok cég használja nagyon kreatívon az üzleti céljai támogatására. (Nem véletlen, hogy mi is kiemelten foglalkozunk a módszerrel a Listaépítés webináriumunkon.)
De nem csak a cégeknek, a közösségi platformoknak is fontos ez a formátum, hiszen itt a konverzió a rendszeren belül történik, így minden adat megvan ahhoz, hogy optimalizálni lehessen. Szemben azzal, ha például a weboldalon történő eseményeket nem látja elég pontosan a hirdetési rendszer. Nem csoda, hogy Sheryl Sandberg elmondta, hogy az ilyen jellegű hirdetési megoldásokra nagy fókusz került a cégnél.
Most fel is lebbentették a fátylat a következő újdonságokról egy blogbejegyzésben, ahol az új WhatsApp Chat, Messenger promóciós üzenetek és Instagramos ajánlatkérésen túl a Lead hirdetések új fejlesztési irányairól is beszámoltak. Lássuk, mik ezek!
Potenciális ügyfelek szűrése az azonnali űrlapokon: A vállalkozások hamarosan a legígéretesebb potenciális ügyfeleket szerezhetik meg a potenciális ügyfelek azonnali űrlapjában történő szűréssel. Ezt úgy kell elképzelni, hogy a feleletválasztós kérdésekre adott válaszok segítségével kiszűrhetők azok a potenciális ügyfelek, amelyek nem feltétlenül illenek rájuk.
Vagyis már az első lépésben tudjuk a listánk minőségét javítani.
Rugalmasabb űrlap felület: a Meta tesztel egy rugalmasabb, személyre szabhatóbb azonnali űrlapot, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy látványelemeket és további tartalmat adjanak hozzá az űrlaphoz. Így több vizuális információt oszthatnak meg vállalkozásukról, és felkelthetik az emberek érdeklődését. Erre nagy szükség is van, mert például a TikTok azonnali űrlapja már most egy fokkal jobban néz ki. Mindenesetre ha tényleg jelentősen fejlesztenek az azonnali űrlap testreszabhatóságán, az tényleg feleslegessé fogja tenni a landing page-ek nagy részét.
Zárt tartalom: A vállalkozások hamarosan exkluzív, releváns tartalmat kínálhatnak azoknak, akik kitöltik a Lead űrlapot. Például a potenciális ügyfelek közvetlenül hirdetési űrlapról további lehetőséget adhatnak azonnal, anélkül, hogy a webhelyükre irányítanák a kitöltőket. Például egy prospektus letöltése, egy videó megtekintése sokkal egyszerűbb lesz, hiszen csak azok fogják ezt elérni, akik kitöltötték az űrlapot. Ezzel a módszerrel könnyebb lesz feliratkoztató folyamatokat építeni.
Alig várjuk, hogy tudjuk tesztelni majd ezeket a funkciókat, de addig is érdemes használni az azonnali űrlapokat akár lista építésről, akár ajánlatkérésről van szó. Ha ebben szükséged van segítségre, nézd meg a Listaépítés Biztonságosan és Hatékonyan webináriumunk anyagát! Akkor jársz a legjobban, ha ezt Liftup SMH Leader tagként teszed, hiszen így más módszerekkel, például a TikTok Lead űrlapok lehetőségeivel is megismerkedhetsz. Csatlakozz itt a Liftup Social Media Hubhoz!